Citrusos frissesség és fűszeres elegancia: a Monotheme új illatai megérkeztek Magyarországra
A világhírű Monotheme olasz parfümmárka két termékcsaládja – a citrusos Il Libro Degli Agrumi és a keleties, fűszeres, oud tartalmú Black Label – mostantól Magyarországon is elérhető a drogériák polcain. Az illatkollekciók középpontjában a természet és a klasszikus elegancia áll, így különleges megoldást kínálnak azoknak, akik egyedi, magával ragadó illatélményre vágynak.
Az illat, amely körülvesz minket, nagyobb jelentőséggel bír, mint azt elsőre gondolnánk: hatással van a közérzetünkre, önbizalmunkra és a másokkal való kapcsolatainkra is. Az illatok egyedi érzelmi és fiziológiai reakciókat váltanak ki, ezért egy általunk választott parfüm is jelentős szerepet játszik abban, hogyan érzékelnek minket mások és mi hogyan érezzük magunkat. A Monotheme olasz parfümmárka éppen ezért arra törekszik, hogy mindenki megtalálja a hozzá igazán illő parfümöt, így a szortimentben könnyedebb és karakteresebb illatok egyaránt megtalálhatóak.
„A brand története Velencében indult: ez a parfümkollekció a legmagasabb minőséget, a klasszikus és elegáns stílust képviseli, minden egyes illatában egy domináns alapanyag kiemelésével. Cégünk, a Primőr Kozmetikai Kft. forgalmazásában mostantól két termékcsalád – a citrusos Il Libro DegliI Agrumi és a keleties-fűszeres-oud tartalmú Black Label – a magyarországi drogériák polcain is elérhetővé váltak a vásárlók számára”
– emelte ki Pécsi Roberta, a Primőr Kozmetikai Kft. Lifestyle Fragrances Brand Managere.
A Monotheme Black Label kollekciója gazdag alapanyagokat ötvöz elegáns esszenciákkal, hogy lenyűgöző, a bőrön hosszan megmaradó illatokat hozzon létre, amelyek egyedülálló illatélményt kínálnak. A négy illatban – Black Oud, Rose Oud, Saffron és Rouge – olyan karakteres és intenzív illatjegyek figyelhetőek meg, mint a madagaszkári szegfűszeg, az oud, a rózsa, a fa, a sáfrány vagy a pézsma. Ez a kollekció nem csupán illatokat, hanem egy egész életérzést kínál: magabiztosságot, különlegességet és egyediséget azok számára, akik a hagyományos parfümökön túlmutató, ikonikus illatokra vágynak.
A Monotheme Il Libro Degli Agrumi ezzel szemben a citrusfélék gyümölcseinek és virágainak illatelemeiből merít inspirációt. Ezek a parfümök egyszerre szólnak mindazoknak a nőknek és férfiaknak, akik a frissítő, szikrázó és magával ragadó citrusos jegyeket keresik a viselt illatban. A kollekció kívül belül hordozza a természet lenyomatát: a mesterparfümőr a nyersanyagok levét kinyerve új illatakkordokat alkot és kiemeli az egyes összetevőket, új életet adva nekik. A parfüm csomagolása pedig teljes egészében újrahasznosított, ugyanis citrusokból előállított papírból készült. A mostantól Magyarországon is elérhető három illatban – Bergamotto, Verde d’Arancia, és Zagara – olyan pezsdítő jegyek fedezhetők fel, mint a bergamott, a narancs zöld héja, a keserű narancs és a narancsvirág.
Nem egyszerű a választás!
Sokunkban felmerülhet a kérdés, hogy mégis hogyan tudjuk kiválasztani a leginkább hozzánk illő parfümöt az illatkollekciókból? Többek között erről is szó esett a Monotheme sajtóeseményén, ahol az újságírók első kézből ismerkedhettek meg a parfümmárka azon termékcsaládjaival, amelyek mostantól a drogériákban is kaphatóak.
Molnár Judit, illatszakértő felhívta a figyelmet arra, hogy
„soha ne válasszunk parfümöt kizárólag az első benyomás alapján. Permetezzük a bőrünkre, és hagyjunk időt, hogy kibontakozzon az illat. Így megtudhatjuk, hogyan reagál a bőrünk a parfüm összetevőire, mivel minden illat egyedi módon mutatkozik meg a viselőjén”
– javasolta Molnár Judit, majd hozzátette:
„Az illat stílusunk kiegészítése, ezért olyan parfümöt érdemes választani, amely harmonizál az egyéniségünkkel. Például egy visszafogottabb személyiséghez jól illenek a friss, könnyed parfümök, míg az intenzívebb, fűszeres illatok egy erőteljesebb megjelenéshez passzolhatnak. Néha egy másik személy véleménye is segíthet a megfelelő parfüm kiválasztásában, de fontos, hogy végső soron a választásunk tükrözze azt, amihez valóban mi kapcsolódunk”.
Molnár Judit azt is kiemelte, hogy napjainkban a parfümöknél egyre inkább hódít a rétegezés művészete, azaz az illatok kombinálásával saját, egyedi illatot hozhatunk létre. „Vannak olyan parfümök – például a Monotheme termékcsaládjai is ilyenek –, ahol egyetlen domináns illatjegy uralkodik, így, ha egy másik, szintén jellegzetes illattal keverjük, megteremthetjük a saját parfümünket. Ez a kreatív megközelítés lehetőséget ad arra, hogy még inkább egyedi módon fejezzük ki önmagunkat az illatok révén” – tette hozzá.
Dr. Dúll Andrea, környezetpszichológus rávilágított, hogy az illatok az emberek közötti kapcsolatokban is szerepet játszanak, hiszen a szaglás az egyik legerősebb érzelmi kiváltó észlelési modalitás, amely képes emlékeket, érzéseket és hangulatokat is előhívni.
„A megfelelő illat nemcsak, hogy fokozza a saját magabiztosságunkat, de segíthet mások számára is egy kellemes, vonzó „aurát” kialakítani körülöttünk. A szaglószerv az agyunk limbikus rendszeréhez is kapcsolódik, így az érzelmek kiváltásában nagyon jelentősek, vagyis közvetlen hatással vannak a hangulatunkra. Egy jól megválasztott parfüm képes javítani a közérzetünket, csökkenteni a stresszt, és növelni az önbizalmunkat”
– mondta Dr. Dúll Andrea.
„A citrusos illatok például frissességet és energiát sugároznak, míg az orientális, fűszeres jegyek inkább nyugtató, ellazító hatásúak. Ezért olyan fontos, hogy figyeljünk arra, milyen illatot választunk, és milyen hatást szeretnénk elérni magunkon és a környezetünkben egyaránt”
– tette hozzá.
A Monotheme esetében az illatok mögötti szakértelem, a természet ihlette alapanyagok és az elegáns design mind-mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a márka parfümjeinek viselése valódi élményt nyújtson. Most már bárki felfedezheti ezeket az ikonikus új illatokat a hazai drogériákban, és megtalálhatja azt az illatot, amely igazán neki, róla szól!
A Monotheme mindkét termékcsaládja (Il Libro Degli Agrumi és Black Label) elérhető a DM üzleteiben, továbbá a Black Label kollekció hamarosan a Müller polcaira is felkerül.
Kapcsolódó cikkeink
Sminkek és illatok – Újdonságok a szépségiparban
Az utóbbi években a dekorkozmetika piacán tapasztalható dinamizmus és folyamatos…
Tovább olvasom >Pikáns újítással állt elő a McDonald’s marketingfronton
A McDonald’s egyedülálló marketingkampányt indított Hollandiában, melyben olyan plakátokat helyeznek…
Tovább olvasom >Úsznak az árral a mosószerek és az öblítők
A mosószerek és az öblítők szegmensében is érzékelhető a gazdaságos…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >