CBA Gazdavonal segíti a hazai termelők piacra jutását
A magyar termelők piacra jutásának támogatása érdekében továbbfejleszti a CBA Kereskedelmi Kft. programját – közölte Fodor Attila, a társaság kommunikációs vezetője kedden az MTI-vel.
A CBA országos hálózata eddig is lehetőséget biztosított a helyi termelőknek arra, hogy árucikkeiket értékesíthessék a magyar üzletláncon keresztül. Ezzel a lehetőséggel már eddig is nagyon sok őstermelő és kistermelő élt.
„Szeretnénk azonban ezt a programot az eddigiekhez képest még tovább fejleszteni” – fogalmazott a kommunikációs vezető.
Tájékoztatása szerint ennek a célnak az eléréséért létrehozták az úgynevezett CBA Gazdavonalat, amely lehetőséget biztosít arra, hogy a termelők könnyen és a lehető leggyorsabban eljuttathassák zöldség-gyümölcs termékeiket a CBA hálózatába.
„A termelők segítésén túlmenően célunk, hogy a CBA Gazdavonalnak köszönhetően vásárlóink mindenkor a legszebb, legfrissebb, legzamatosabb magyar termékekhez juthassanak hozzá üzletláncunk egységeiben” – közölte.
Létrehoztak egy olyan szállítói adatlapot, amely internetes felületen (www.cba.hu) elérhető, ennek kitöltésével és e-mailen vagy faxon történő elküldésével lehet bejelenteni a beszállításra szánt termékeket.
Az interneteléréssel nem rendelkezők számára egy ingyenesen hívható zöld számon keresztül (06-80/205-245) van lehetőség a kapcsolatfelvételre és a szállításhoz szükséges adatok megadására.
A bejelentést követően pár órán belül a CBA illetékes kollégája visszatelefonál és megadja a szállítás pontos időpontját, valamint az igényelt mennyiséget is, hogy akár már másnap reggel megtörténhessen a termékek beszállítása. A CBA vállalja, hogy a beérkező termékeket azonnal kifizeti – tette hozzá.
Ezt a lehetőséget az Alsónémediben található CBA Logisztikai Központban teremtik meg.
Céljuk, hogy a gazdák számára egy olyan új lehetőséget teremtsenek, amellyel a lehető leggyorsabban és legegyszerűbben valósulhat meg a zöldség-gyümölcs termékek beérkeztetése és továbbértékesítése.
Fodor Attila elmondta: az idén „jó pár százalékkal” nőtt a zöldség-gyümölcsök forgalma üzleteikben. Mint mondta, ez többek között az idei kedvező időjárásnak volt köszönhető. Hozzátette: tapasztalataik szerint a vásárlók leginkább a zöldség-gyümölcs termékeknél figyelnek leginkább, hogy hazait vásároljanak. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >