Búcsúzhatnak filléres kedvencüktől a Lidl vásárlói: mi lesz helyette?
A Lidl Magyarország eleget téve 2018-as vállalásának, áruházaiban már nem kaphatóak az egyszer használatos műanyag termékek. Az alternatív és a minél fenntarthatóbb, környezetbarát termékekre való átállásnak köszönhetően a vállalat így mintegy 37 tonna műanyagot takarít meg.
A Lidl a környezettudatosság jegyében kiemelt figyelmet fordít a műanyag felhasználás minimalizálására. Az áruházlánc 2018-ban célul tűzte ki, hogy 2025-re 20 százalékkal csökkentse a műanyag felhasználását és a saját márkás termékek csomagolóanyagainak 100 százalékát újrahasznosíthatóvá tegye.
A vállalat műanyaghulladék visszaszorítására irányuló stratégiájának megfelelően megszüntette kínálatában az egyszer használatos műanyag termékek, többek között a szívószálak, az eldobható műanyag poharak, műanyag tányérok és evőeszközök, valamint a műanyag fültisztító pálcikák értékesítését, melyeket a lehetőségek szerint minél fenntarthatóbb alternatívákkal helyettesített.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Óvatosan, de tudatosan terveznek a hazai vállalkozások – VOSZ Barométer üzleti hangulatelemzés – 2024. I. negyedév
A bizonytalanság továbbra is erősen érezhető a hazai vállalkozások üzleti…
Tovább olvasom >