Üdvözöljük az olvasókat a Magyar Cukrász Iparosok Országos Ipartestülete nevében. Nagy örömünkre szolgál, hogy rovatunk indul a Trade magazinban, hiszen ez kiváló lehetőség arra, hogy megmutassuk szervezetünket, célkitűzéseinket, programjainkat az FMCG- és a horecaszektor legszélesebb platformján, a szakma legelismertebb magazinjában.
Célunk, hogy a minőségi cukrászdai termékekre és szolgáltatásra irányítsuk a figyelmet, ezáltal is katalizáljuk azt a fejlődést, amely már évek óta elindult a hazai cukrászatban is. Megmutatni a magyar cukrászat értékeit, ösztönözni a szakmát a tradíciók tisztelete mellett az innovációra, a fejlesztésre, az egyre tudatosabb vásárlói igények magas színvonalú kiszolgálására. Aktuális programjaink és feladataink mellett szeretnénk megismertetni az olvasókat az elmúlt években elért jelentős eredményeinkkel is.
Bízunk benne, hogy nem vagyunk ismeretlenek a Trade magazin olvasói számára, hiszen legsikeresebb projektjeink – a Magyarország Tortája verseny és az Év Fagylaltja verseny – nagy szakmai presztízsnek és médiaérdeklődésnek örvend évek óta. Ez utóbbira fókuszálunk első rovatunkban is, hiszen a cukrászdák és a vendégek nagy örömére visszavonhatatlanul itt a tavasz, elindult a fagylaltszezon! //
Kapcsolódó cikkeink
Kézműves Cukrászatért Alapítvány
Komoly személyi változások történtek idén a Kézműves Cukrászatért Alapítvány életében,…
Tovább olvasom >Színe és fonákja
Ahogy arra már többször is utaltunk, a cukrászok termékfejlesztési próbálkozásainak…
Tovább olvasom >Ízek kavalkádja
Kovács Alfréd váci cukrász alkotása, a „Mákvirág” fantázianevű torta viselheti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eladták a Hot Ones-t gyártó First We Feast stúdiót – Soros György cége is az új tulajdonosok között
A Buzzfeed 82,5 millió dollárért (több mint 32 milliárd forintért)…
Tovább olvasom >Az ételárus nehéz kenyere – A nap videója
A film információi szerint 10 dollárcent egy adag ebből az…
Tovább olvasom >