Bárkinek lehet „beépített pénztárosa”

Szerző: Trademagazin Dátum: 2021. 05. 07. 10:26

Ha van cég, amely az innovációról és a merész célkitűzésekről ismert, az a Laurel. Az élet azonban néha az ő elképzeléseiket is túlszárnyalja. Másfél éve bíztak benne, hogy az akkor debütáló, saját fejlesztésű önkiszolgáló kasszáik elég jól sikerültek ahhoz, hogy a vevők akár 50-60%-a is használja azokat. Ehhez képest eszközeik nem ritkán 85-90%-os arányt produkálnak, és egyre több hazai és külföldi üzletben jelennek meg, a food és a non-food szektorban egyaránt.

Laurel-önkiszolgáló kasszaA technológia élen jár a munkaerő-megtakarításban, a vásárlók pedig díjazzák az új lehetőséget. „Ahhoz, hogy ez a kettő együtt járjon, be kellett építenünk a pénztárosi tudást a kasszákba. Büszkék vagyunk arra, hogy az adatok és a visszajelzések alapján ez a vezető nemzetközi cégeket is több tekintetben felülmúló színvonalon sikerült” – fogalmazott Bessenyei István, a Laurel Cégcsoport tulajdonos-ügyvezetője. A technológia térnyerése mellett szól az is, hogy a vírushelyzet jó időre kulcsfontosságúvá tette, hogy a vevők gyorsabban végezzenek, távolabb kerüljenek egymástól, illetve, hogy rendkívüli helyzetben kevesebb személyzettel is megbízhatóan működjön a bolt.

A tapasztalatok alapján egy nagyobb forgalmú, 2-3 kasszás üzletnek is 1,5-3 év alatt megtérülhetnek a Laurel önkiszolgáló kasszák, amelyek havi díjas konstrukcióban is elérhetők, sőt, a VINOP-1.2.1–21 pályázaton akár 70%-os támogatás is szerezhető az ilyen beruházásokhoz. A magyar cég innovációjának nagy szerepe van abban, hogy a hazai tulajdonú élelmiszerláncok bekapcsolódhattak a fejlesztési versenybe, amihez az egyedülálló ár-érték arány mellett hozzájárul, hogy a kasszák tökéletesen illeszthetők a meglévő háttérrendszerekhez.

www.laurel.hu            [email protected]

Kapcsolódó cikkeink