Aznapi házhozszállítást indít a dm a Wolttal együttműködésben
Augusztustól a dm budapesti vásárlói új szállítási módot választhatnak az online leadott rendeléseikhez. A Wolt Drive jóvoltából még aznap kézhez kaphatják a 17 óráig megrendelt termékeiket, melyeket közvetlenül a programban részt vevő öt budapesti üzletből szállítanak ki.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
Az új szolgáltatás célja, hogy gyorsabb és környezetbarátabb lehetőséget kínáljon az online vásárláshoz azoknak, akik nem tudnak vagy nem akarnak lemondani a házhozszállításról. A Wolt Drive dm-termékeket kiszállító flottája ugyanis teljes mértékben elektromos járművekből áll, így fenntarthatóbb szállítási módot kínál a hagyományos gépjárművekhez képest.
– A Wolt Drive és a dm együttműködésével nemcsak gyors és környezetbarát kiszállítást biztosítunk a vásárlók számára, de támogatjuk a regionális online kiskereskedelmet is – mondta el Hartyányi Orsolya, a Wolt Magyarország ügyvezetője. – Folyamatosan törekszünk arra, hogy fenntartható kiszállítási lehetőségeket biztosítsunk, és zöldebb megoldásokat nyújtsunk partnereink számára. //
Kapcsolódó cikkeink
Egyszerre rajongunk a mesterséges intelligenciáért és tartunk tőle
Az Ipsos 2024 júniusában megjelent, 32 ország bevonásával és közel…
Tovább olvasom >Digitális vállalatok Magyarországon
Az elmúlt évtizedek alapján világosan látszik, hogy azok a cégek…
Tovább olvasom >Megnőtt a vegán ételek iránti kereslet a brit reptereken
Az Egyesült Királyság legnagyobb, a London Stansted, az East Midlands…
Tovább olvasom >További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >