Az Unilever megvásárolta a SZAVO márkát
A SZAVO márka megvásárlásával az Unilever tovább erősíti pozícióját a tisztítószerek piacán és a termékportfólió szélesítésével hozzájárul a fogyasztók igényeinek teljesebb kiszolgálásához. A SZAVO megvásárlásával néhány további márka, így a Diffusil és a Biolit tulajdonjoga is az Unileverhez került.
„Az Unilever folyamatosan keresi a befektetési lehetőségeket márkái és piacai építése érdekében. Ez egy értékes akvizíció számunkra, hiszen a márka jól ismert és kedvező piaci pozícióval bír. Biztos vagyok abban, hogy az Unilever marketingtudása és tapasztalata a megvásárolt márkák előnyére válik majd” – mondja Gyenes András, az Unilever Magyarország ügyvezető igazgatója.
Az akvizíció nem érinti a SZAVO korábbi tulajdonosának, a Bochemie-nek a speciális vegyi anyagokkal kapcsolatos üzleti tevékenységét.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >Hiába fontos, csak gyorsan le akarjuk tudni a munkahelyi étkezést
A magyarok többsége tisztában van vele, hogy a napközbeni étkezés…
Tovább olvasom >