Az OTP SZÉP kártyások elégedettebbek munkáltatójukkal
A hazai munkavállalók több mint fele, 54,8 százaléka kap valamilyen Cafeteria juttatást. Ez két százalékpontos emelkedés 2012-höz képest. A legnépszerűbb elektronikus béren kívüli juttatás idén is a SZÉP kártya lett – derült ki az OTP Bank megbízásából készült reprezentatív kutatásból.
Idén növekedett azon munkavállalók aránya, akik részesültek valamilyen béren kívüli juttatásban. Amíg 2012-benaz aktív dolgozók 52 százaléka kapott cafeteriát, addig idén ez az arány 54,8 százalék.
Gál Tamás az OTP Bank cafeteria szolgáltatás-vezetője a növekedést többek között a rendszer stabilitásának tulajdonítja: „évek óta először a tavalyi évben nem változott a béren kívüli juttatások rendszere, így az kiszámíthatóbbá, tervezhetőbbé vált mind a munkavállalók mind a munkáltatók számára. A növekedés kedvezően hatott a belföldi turizmus bevételeire.A Cafeteria juttatásoknak köszönhetően egyre több ember választhatta az aktív pihenést, feltöltődést, utazhatott el családjával kipihenni a hétköznapok fáradalmait.”
Az 1000 fő megkérdezésével készült kutatás rámutatott, hogy az OTP SZÉP kártyával rendelkező munkavállalók 63 százaléka elégedett munkáltatójával, míg azok között, akik semmilyen cafeteria juttatást sem kapnak, ugyanez az arány mindössze 41 százalék.
A reprezentatív kutatás arra is rámutatott, hogy még azok a munkavállalók is kedvelik a SZÉP kártyát, akik nem kapnak ilyen juttatást – az összes megkérdezett dolgozó 70 százaléka szimpatikusnak tartja ezt a juttatási formát. A SZÉP kártya ismertsége pedig több mint 90 százalék az aktív munkavállalók körében.
Gál Tamás kiemelte, a kutatás eredményeit alátámasztják a SZÉP kártya felhasználási adatok is:„Az október 23-i hosszú hétvége ismét bebizonyította, hogy az OTP SZÉP kártya a magyar családok pihenésének egyik fontos eszközévé vált. Ez alatt a négy nap alatt mintegy 740 millió forintot költöttek az OTP SZÉP kártyabirtokosok a belföldi vendéglátó- és szálláshelyeken. Ezzel az idei költések összege már meghaladja a 45 milliárd forintot.”
Az OTP SZÉP kártya 2011-es indulása óta 153 milliárd forintnyi feltöltés érdekezett a 795 000 OTP SZÉP kártyára, amiből mostanáig összesen 130 milliárd forintot használtak fel a kártyabirtokosok.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Eladták a Hot Ones-t gyártó First We Feast stúdiót – Soros György cége is az új tulajdonosok között
A Buzzfeed 82,5 millió dollárért (több mint 32 milliárd forintért)…
Tovább olvasom >Kemény leánybúcsúk kelléke – A nap videója
És még a mixer is cifrázza! A videóért katt a…
Tovább olvasom >