Az Ország Tortája: A kellő kíváncsiság és a kiváló tejszín párosítása
Füredi Krisztián a Debic tejszínt választotta a „CURIOSITAS – Kíváncsiság” fantázianevű tortája elkészítéséhez, ezért a Debic tejszíne kapott helyet az ország tortájának hivatalos receptúrájában. Füredi Krisztián cukrászmester elárulta, hogyan találta meg a tökéletes alapanyagokat ehhez a különleges tortához.
Debic: Miért ezekre az ízekre esett a választásod?
Füredi Krisztián: A tortában szerettem volna szerepet adni a méltatlanul mellőzött birsalmának és a különböző textúráknak. A tortában hét réteg jelenik meg, keverve az édes-savas ízeket és a puha-roppanós állagokat. Belül van a lágy, fanyar, gyümölcsös birszselé, a puha mandulás piskóta pörkölt mandula lisztből és a lágy narancsos, mandula mousse, mindez roppanós, hántolt ostyás, sópelyhes alsó réteg és felső étcsokis tükörbevonó közé zárva.
Debic: Nehéz volt megtalálni a tökéletes alapanyagokat?
Füredi Krisztián: Hiszek benne, hogy az ország legjobb tortája csak a legjobb alapanyagokból készülhet. A birsalma pürét sokáig kerestem, végül egy francia gyártó terméke győzött meg, ez adja most a torta gyümölcszselé rétegét. Birspálinkából nagy a választék, de ebből is a tökéleteset szerettem volna megtalálni. A torta ízei és textúrái, az elképzelt krémes állag tejszínből is megkövetelte a kiváló minőséget.
Debic: Miért éppen a Debic tejszínt választottad?
Füredi Krisztián: A légies mousse-hoz sokáig kerestem a megfelelő alapanyagot. A Debic tejszínnel egy cukrász ismerősöm javaslatára kezdtem el kísérletezni. A Debic 32%-os tejszínével sikerült elérnem a lágy textúrát és a finom, selymes ízt. A Debic termékei nagy kiszerelésben is kaphatóak, hatékonyan, selejt és maradék nélkül lehet velük dolgozni, a palackok kézre állnak, a csomagolások pedig könnyen nyithatóak és cseppmentesen záródnak. Mindez nagyon megkönnyíti a munkát.
Kóstoljátok meg a „CURIOSITAS”-t, és válasszátok a Debic tejszíneket a különleges alkotásokhoz!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >