Az Orbit 6 millió forintot adományoz az SOS Gyermekfalvaknak
Az Orbit 5. éve működik együtt az SOS Gyermekfalvakkal, hogy hátrányos helyzetű gyermekeket támogasson a Help Them Shine kampányukon keresztül. A projekt célja, hogy az SOS-ben szülők nélkül élő serdülők felnőtté válásában nyújtson segítséget. Az Orbit a rágógumik eladásából 6 000 000 Ft-ot adományoz a programok támogatására 2020. augusztus 23. és október 3. között.
Az SOS Ifjúsági Házaiban élő fiatalokkal folyó szakmai munka az egyik példa arra, hogy mennyire jó helyre kerül az idén felajánlott összeg is. Az SOS Ifjúsági Házainak egyik fő célja az alapítványnál gyermekvédelmi gondoskodásban élő fiatal felnőttek társadalmi beilleszkedésének elősegítése. Az SOS szakemberei támogatják a fiatalokat a felelősségvállalásban, a függetlenedésben, olyan hasznos életvezetési, pénzügyi ismereteket tanulhatnak meg itt, amelyekkel az SOS Gyermekfalvakból való távozásuk után sikeresen helytállhatnak a felnőtt életben. Ebben az évben az adományok elsősorban a gyermekek megsegítésére irányulnak, így téve jobbá az életüket. Továbbá az adomány egy részét egy tapasztalt szociális munkás felvételére fordítják, akinek a feladatai között szerepel a gyerekek felkészítése és számukra megfelelő továbbképzések kiválasztása, valamint a karriertanácsadás is.
Az Orbit évekkel ezelőtt hívta életre a Help Them Shine CSR kampányát, eddig több mint 48 770 000 Ft-ot adományoztak az SOS Gyermekfalvaknak, amelynek segítségével az 4 év alatt1 300 rászorulóarcára csalt mosolyt. A kampány 2019 óta a fiatal felnőttekre összpontosít, támogatja belépésüket a nagybetűs életbe.
„Többszáz olyan gyermek él nálunk, akikről szüleik nem tudnak gondoskodni. Nemcsak az a fontos, hogy biztonságos, szerető otthont nyújtsunk számukra, hanem az is, hogy felkészítsük őket az önálló életre, hiszen az SOS-ből való kilépésük után már egyedül kell boldogulniuk. Ebben segít nekünk idén is az Orbit” – tette hozzá Kiss Gergely, az SOS Gyermekfalvak ügyvezető igazgatója.
Segíts nekik ragyogni te is! Kihívásunkkal most egy évre elegendő rágógumit nyerhetsz. További információkért látogass el a segitek.orbit.hu oldalra!
Rágózz és segíts!
Az Orbit a cukormentes rágógumik vezető márkája, mely nemcsak a rágógumi fogászati előnyeire fókuszál, de a szép és egészséges mosolyra is, ami segít az önbizalom növelésében és abban, hogy minden helyzetben szívesen mosolyogjunk. Az Orbit célja, hogy felhívja a figyelmet a rendszeres és megfelelő szájhigiénia fontosságára. A cukormentes rágógumik hasznosan támogatják az egészséges és gyönyörű mosolyt, és hozzájárulnak ahhoz, hogy minden helyzetben jobban érezzük magunkat.
Az SOS Gyermekfalvak Magyarország egyik legismertebb nonprofit szervezete, 400 gyereknek ad családot nevelőszülőknél Kőszegen, Kecskeméten, Orosházán és a települések 60 kilométeres körzetében, továbbá Budapesten és Pest megyében. A gyerekek többsége elhanyagolás, bántalmazás, erőszak, a szülők szenvedélybetegsége, betegsége miatt kerül az SOS-be. Az SOS-ben a gyerekek nevelőszülőknél, családias környezetben nőhetnek fel.
Fejlesztőpedagógus, pszichológus és különböző szakemberek a nevelőszülővel közösen azon dolgoznak, hogy a gyerekek feldolgozzák az őket ért traumákat, behozzák esetleges lemaradásaikat. A szervezetet és programjukat Te is támogathatod az alábbi linken: https://www.sos.hu/adomany
Kapcsolódó cikkeink
Zöldség-gyümölcs ételmentő csomagokat vizsgáltak a Nébih szakemberei
Ötödik alkalommal szervezte meg szokásos adventi élelmiszer-adományozási programját a Mészáros…
Tovább olvasom >Karácsonyi adománygyűjtést szervez a Magyar Vöröskereszt az Auchan áruházakban
A Magyar Vöröskereszt december két hétvégéjén az Auchanban gyűjt adományokat…
Tovább olvasom >Az Élelmiszermentő Központ adventi jótékonysági akciója
Az Élelmiszermentő Központ Nonprofit Kft. (ÉMK) az Agrárminisztérium támogatásával az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >