Az Ingenico és a Fujitsu Frontech bemutatta tenyérvéna alapú fizetési megoldását
Az Ingenico és a Fujitsu Frontech észak-amerikai leányvállalata, a Fulcrum Biometrics bemutatta a világ legbiztonságosabb és legpontosabb tenyérvéna azonosításon alapuló biometrikus fizetési megoldását. Az innováció lehetővé teszi az üzletek számára, hogy felgyorsítsák a pénztári fizetés folyamatát, minimalizálják a csalás kockázatát, és egyszerűsítsék a vásárlói élményt.
Az Ingenico, az egyszerű és biztonságos fizetési megoldások globális piacvezetője és a Fujitsu Frontech North America leányvállalata, a Fulcrum Biometrics bejelentette új, tenyérvéna azonosításon alapuló biometrikus fizetési rendszerét. A megoldás az Ingenico Axium Android termináljait, a Fujitsu már bizonyított PalmSecure™ technológiáját és Fulcrum Biometrics biometrikus azonosítási technológiáját integrálja.
Az új fizetési megoldás lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy bankkártya és PIN-kód használata nélkül, pusztán a tenyerüket egy infravörös érzékelő felett mozgatva hitelesítsék fizetéseiket. A kényelmes, érintésmentes és higiénikus technológia biztonságosabb, mint az ujjlenyomat és az arcfelismerés, ugyanakkor a technológia további biztonsági szintet kínálhat az erős azonosítási megoldásokat igénylő szervezetek számára.
A szolgáltatás igénybevétele során a kereskedő először infravörös szkennelést (NIR) végez az ügyfél tenyerén az Ingenico által tervezett eszközzel, amely a Fujitsu PalmSecure-F Pro érzékelőjét és szoftverét tartalmazza. Az így kapott kép titkosított, tokenizált, és az ügyfél fizetési kártyájához kapcsolódik az Ingenico biztonságos felhőkörnyezetében.
A Fujitsu több mint egy évtizede kínálja PalmSecure™ technológiáját, de az érintés nélküli és a mobilfizetés csak mára vált általánossá vált. Az együttműködő partnerek azt remélik, hogy a technológia a világ minden táján jelentős változást hozhat a fizetések hitelesítésének területén és képes lesz tovább gyorsítani a készpénz nélküli digitális tranzakciók terjedését.
Kapcsolódó cikkeink
A Visa és a Mastercard 30 milliárd dolláros megállapodást kötött
A Visa és a Mastercard 30 milliárd dolláros egyezségre jutott…
Tovább olvasom >Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a…
Tovább olvasom >1664 Blanc most még stílusosabban, új csomagolásban
Az 1664 Blanc egy könnyed, citrusos és frissítő búzasör, amelynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >