Az élményfőzésre és kísérletezésre buzdít az Univer új kampánya
A szeptemberben induló kampányában élményszerű ételkészítésre és -fogyasztásra buzdít az Univer. Az online csatornákon már látható, majd tévében is folytatódó reklámok azt mutatják be, hogy az Univer sokféle ételízesítőjével bárki megélheti a gasztronómiai újítások örömét. A finom és változatos ételből pedig sosem marad az asztalon.
Nekünk, magyaroknak már gyermekkorunk óta jól ismert a mondás, hogy nem szabad játszani az étellel. Ez jól leírja az ételhez fűződő viszonyunkat: táplálkozásunkat komolyan vesszük, ragaszkodunk a hagyományokhoz, amelynek az is része, hogy ne pazaroljuk az ételt. A mindennapok gasztronómiájának fejlődésével azonban az ételkészítés is demokratizálódik, szinte bárkinek lehetősége nyílik arra, hogy a táplálkozását, főztjét változatossá tegye.
Az Univer reklámjaiban egy nyelvi csavarral új, pozitív értelmet kap az eredeti mondás. A Játssz az étellel! kampány bemutatja azt, hogy az Univer ételízesítőivel a főzés sosem válhat unalmassá, mindig adódik arra lehetőség, hogy akár a hagyományos ételeinket is ötletes, változatos és játékos formában készíthessük el. Ha így „játszunk az étellel”, akkor nem kell tartanunk attól, hogy az unalmasság, a megszokás miatt pazarba megy a főztünk. Az új ötletek, elkészítési módok válhatnak aztán új hagyományainkká, hogy egyben újabb kísérletezésre is sarkalljanak bennünket.
A fenntarthatóság szempontjait tiszteletben tartó, ugyanakkor ötletteli sütés-főzést népszerűsíti az Univer a 2019 szeptemberében kezdődő Játssz az étellel! reklámkampányával, amelyben a „Nevess jóízűen!”, „Dobd fel az ételt!”, „Gyúrj a meglepő ízekre!”, „Csavarj egyet a megszokásokon!” szlogenekkel buzdítja a fogyasztókat az örömteli gasztronómiai élményekre.
A kutatások azt mutatták, hogy a megkérdezettek „magic” hatást tulajdonítanak az Univer termékeknek. Az Univer Product jónéhány olyan terméket gyárt a Piros Aranytól a Gulyáskrémen, Hagymakrémeken át az Erős Pistáig, amely egyszerre fontos eleme a hagyományőrzésnek és az ízélményekben gazdag útkeresésnek. A tradicionális termékek mellett ma már az Univer ketchupok, majonézek és mustárok is szinte nélkülözhetetlenné váltak a hazai konyhákban. A rendkívül széles kínálatban megtalálhatók még a salátaöntetek, szószok, pizza- és spagettikrémek, továbbá a prémium lekvárok és a kiváló minőségű sűrített paradicsom is.
Az Univer ízeket kedvelők alapvetően szeretnek főzni, és sokszor hagyományos ételeket készítenek, de hozzáigazítják azokat a mai igényekhez. A cég termékei egyszerre nyújtják hagyományaink biztonságát és inspirálnak az új ízek felfedezésére. Az Univer ismeri és értékeli gyökereit, büszke a magyar konyha alapjaira, ugyanakkor segít az embereknek frissíteni, színesíteni a megszokott ízeket. Praktikus és ötletes lehetőségekkel ösztönöz a kísérletezésre és a felfedezésre. Megadja a kihívás örömét, hogy a hagyományosból új születhessen, felszabadulva a szabályok alól, élvezve az alkotást.
Az Univer megfordítva a gyerekként megismert mondást nemcsak a változatos termékpalettáján keresztül segít az embereknek az örömteli főzésben és étkezésben, hanem arra biztatja őket, hogy merjenek kreatívak és felfedezők lenni, merjenek játszani! Mert a finom étel, az élményfőzés a legjobb ellenszer a pazarlás és a fölöslegesen megmaradt élelmiszerek ellen.
A kampány reklámfilmjei itt láthatók:
https://www.youtube.com/watch?v=X0s2tYA-siQ
https://www.youtube.com/watch?v=KakTUJy0Ed0&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=wD5JQbJ5ov4&feature=youtu.be
Kapcsolódó cikkeink
A Bocuse d’Or főtámogatója
A támogatási megállapodás megújításának köszönhetően 2027-ig biztosan a METRO a…
Tovább olvasom >A nőké a főszerep az idei Gourmet fesztiválon
A „női energiák” kerülnek a fókuszba az idei Gourmet fesztiválon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A BAT további 60 milliárd forintos beruházásával Pécsen füst nélküli termékek új gyártóközpontja jön létre
A mai napon Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszterrel bejelentett befektetés…
Tovább olvasom >Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >