Az élet élvezete MARTINI pezsgőkkel

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 10. 17. 08:39

A patinás MARTINI mottója Magyarországon is a „gioia di vivere”, vagyis az élet élvezete. Bár a márka elsősorban a vermutjairól híres, a MARTINI családba ma már bitterek és pezsgők is tartoznak. Év végén elsősorban ez utóbbiak kerülnek a fókuszba: a különleges ízű, minőségi alapanyagokból készült pezsgők forgalom szempontjából is nagyot durranhatnak.

asti-wide_logoval_PS ki_optA MARTINI története 1863. július 1-ig nyúlik vissza, amikor is három, igencsak különböző természetű olasz szeszfőző (Alessandro Martini, Luigi Rossi és Teofilo Sola) vermut gyártására alapított közös céget. A Sola család hamarosan eladta érdekeltségeit a másik két családnak, így a cég a 20. századon már Martini & Rossi néven navigálta keresztül magát, hogy 1992-ben összeolvadjon a Bacardival.

A MARTINI a világ negyedik legerősebb szeszmárkája. A márkára a kezdetektől fogva jellemző a kísérletezés és a tökéletességre való folyamatos törekvés. Ennek köszönhetően született meg a ma is ismert MARTINI, vele együtt pedig a MARTINI életérzés, a „gioia di vivere”, vagyis az élet élvezete. A díjnyertes, édes-keserű ízű MARTINI család több mint 40 különböző növény titkos keverékén alapul, minden tagja kizárólag minőségi alapanyagok felhasználásával készül. A MARTINI az évtizedek folyamán ernyőmárkává nőtte ki magát, amely alá több különböző alkoholos ital tartozik.

Pezsgők Piemontból

A márkacsalád több mint 20 éve van jelen a magyar piacon. Jelenleg összesen 11 MARTINI termék kapható Magyarországon. Legnagyobb számban a pezsgők képviseltetik magukat, emellett a kínálat fontos részét képezi még a MARTINI Rosso, Bianco, Rosato és Extra Dry, valamint a MARTINI Royale Bianco és Rosato is.

A pezsgőkínálatot az Asti MARTINI, a MARTINI Brut, Prosecco és Rose pezsgők, valamint ezek különböző kiszerelései alkotják.

Az édeskés, gyümölcsös ízű Asti MARTINI-t kizárólag az északnyugat-olaszországi Piemont régiójában állítják elő. A Moscato szőlőt leszedés után azonnal lepréselik. Annak érdekében, hogy a szőlő természetes íze megmaradjon, valamint az alkoholtartalom alacsony legyen, csak egyszer érlelik. A szintén édes, aromás MARTINI Rosé is itt készül. A MARTINI Brut friss, szárazabb italkülönlegesség, Északnyugat-Olaszország különböző szőlőinek felhasználásával készül. Ez a régió ad otthont a MARTINI Proseccónak is.

Asti MARTINI limitált kiadásban

Kik keresik, szeretik a MARTINI-t? Szerencsére nem csak James Bond-rajongók. A márka elsődleges célcsoportját alapvetően az újdonságokra és a minőségre fogékony fogyasztók alkotják. A disztribúcióban így elsősorban az off trade jelenlét hangsúlyos, de egyre nagyobb szerepe van a horeca-szektornak is. Köszönhető ez például a MARTINI Royale koktélnak, melynek egyik fő összetevője a prosecco. A forgalmazó célja, hogy mindkét csatornán növelni tudja az eladásokat a tavalyi évhez képest. A kereskedelemben az év végi szezonra elsősorban kedvezményes árakkal és díszdobozos kiadásokkal készülnek.

A pezsgők közül szilveszterkor a legnagyobb forgalom a 0,75 l-es Asti MARTINI-tól várható. Különleges, egyedi ízvilágának köszönhetően az, aki egyszer megkóstolta, nagy eséllyel visszatérő vásárlóvá válik.

Emiatt egy igazi különlegességgel is készül a márka vásárlói számára, ugyanis az ital karácsonykor limitált kiadású fehér üvegben érkezik. Az üveghez egy filctoll is jár, amivel személyes üzenetekkel, apró rajzokkal lehet díszíteni az üveget, a már rajta lévő különböző ünnepi minták pedig a sötétben világítanak.

Az Asti MARTINI mellett a Rosé pezsgők népszerűsége is folyamatosan nő. Így a választékban erre is érdemes nagyobb hangsúlyt helyezni az év végi ünnepek alatt.(X)

Kapcsolódó cikkeink