Az azonnali zöldmegoldások mellett döntött az Auchan
Az Auchan Magyarország idén áprilistól megkezdte az egyszer használatos műanyagok kivonását a termékkínálatából.
Áprilistól kivezetik az áruházakból a műanyag tányérokat, szívószálakat, fültisztító pálcikákat, és helyettük olyan környezetbarát alternatívákat kínálnak majd, amelyek például fából, papírból, cukornádból vagy bambuszból készülnek. Az új, környezetbarát választék már a polcokon van. A váltást áruházi dekoráció is népszerűsíti, hiszen a jövőben ez lesz az állandó kínálat. A csomagolás is tükrözni fogja a fenntarthatóságot, ezzel is segítve a fogyasztók eligazodását a termékek között. //
Kapcsolódó cikkeink
Reziliencia – meddig tart a rugalmas alkalmazkodóképesség?
A lelki állóképesség jelentősége a vállalatok világában is felértékelődött. Manapság…
Tovább olvasom >Újra megnyílnak a pénzcsapok a kertészetben
Immár kilencedszer találkoztak a kertészek, hogy február 29-én, a Zsendülés…
Tovább olvasom >Mitől lesz sikeres egy karácsonyi tv-reklám?
A Trade magazin tavaly decemberben indította útjára az első karácsonyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Vegán aktivista a Forbes rangos „30 sikeres magyar 30 alatt” listáján
Vida Raul, a Prove magazin alapítója személyében először került fel…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >