Átadták Az Év Kereskedője díj 2018-as elismeréseit
Immár hagyományosan, a Business Days konferencián adták át a Mastercard által meghirdetett Az Év Kereskedője díj idei elismeréseit. A szeptember 27-i díjátadón 4+1 kategóriában összesen 14 pályázatért ítélte oda a díjakat a szakmai zsűri.
A pályázók A legjobb multichannel fejlesztés, A legjobb ügyfélélmény, A legjobb társadalmi felelősségvállalási program és A legjobb kereskedői promóció kategóriáiban indulhattak, a 4 kategóriába benevezettek pedig Az Év Kereskedője fődíjra is jelölést kaptak, melynek első helyezését idén megosztva a Libri-Bookline és a SPAR kapta.
Az Év Kereskedője kategória
– SPAR Magyarország és Libri-Bookline
A kategóriák győztesei egy éven át használhatják az „Az Év Kereskedője 2018” emblémát és megnevezést.
Az Év Kereskedője verseny azzal a céllal jött létre, hogy felhívja a figyelmet az eredeti és különleges kereskedelmi megoldásokra, valamint inspirálja a fejlesztéseket, és jutalmazza azokat a kereskedőket, akik többet kívánnak nyújtani vásárlóiknak.
– Idén is nagyon komoly verseny folyt a pályázók között, és nagy öröm számunkra, hogy ilyen sok kereskedő számára fontos Az Év Kereskedője elismerés. Idén harmadik alkalommal osztottuk ki a díjat, és reméljük, egyre többen törekszenek majd arra, hogy élménnyé tegyék a vásárlást, és jövőbe mutató megoldásokkal szolgálják ki ügyfeleiket. A Mastercardnál úgy látjuk, hogy a magyar kereskedők igyekeznek minél jobban megfelelni a növekvő fogyasztói elvárásnak, és mi igyekszünk megoldásainkkal támogatni őket ebben – mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.
Legjobb multichannel fejlesztés kategória
– Libri-Bookline
Legjobb társadalmi felelősségvállalási program
kategória – dm
Legjobb ügyfélélmény kategória
– Libri-Bookline
Legjobb kereskedői promóció kategória
– MOL
A több mint 30 benyújtott pályázat legjobbjait kiválasztó független szakmai zsűri tagjai dr. Totth Gedeon, a Budapesti Gazdasági Egyetem Kereskedelmi és Marketing Intézetének intézetvezetője, főiskolai tanár, Turcsán Tünde, a GfK Hungária Piackutató Intézet ügyfélkapcsolati igazgatója, Neubauer Katalin, a Magyar Nemzeti Kereskedelmi Szövetség főtitkára, Szöllősi Réka, az Élelmiszer-feldolgozók Országos Szövetségének ügyvezetője, Nagy Sándor, az Ecommerce Hungary elnöke, valamint Hermann Zsuzsanna, a Trade magazin ügyvezető-főszerkesztője voltak. //
Kapcsolódó cikkeink
Rendszerben gondolkodunk
Január 25-én került megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség 17. Díjkiosztó…
Tovább olvasom >Új korszak az arcápolásban
Az arcápolási termékek piacának dinamikus növekedése nem új jelenség, azonban…
Tovább olvasom >Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >