Átadták a Szentkirályi „Egy csepp nyár” elnevezésű nyereményjátékának fődíját
Átadták a Szentkirályi „Egy csepp nyár” elnevezésű nyereményjátékának fődíját, a kétszemélyes New York-i utazást. A két hónapig tartó játékban a résztvevők Instagramra feltöltött képeikkel mutatták meg nyári utazásaik legszebb emlékeit.
A fotón szereplők balról: Taskár Tamás a TUI Magyarország képviseletében, van der Wildt Nikolett, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. marketingigazgatója, Kajcsa Bianka, a fődíj nyertese és Sali Sándor a LOT Lengyel Légitársaság képviseletében
A nyereményjátékban résztvevők összesen több mint 7400 képet osztottak meg az #egycseppnyar hashtaggel. A fődíjat sorsolás útján Kajcsa Bianka nyerte, aki egy kétszemélyes New York-i utazással gazdagodott, amelyet a TUI Magyarország Kft. és a nemrégiben közvetlen Budapest-New York járatot indító LOT Lengyel Légitársaság biztosít. A nyereményözön a kampány teljes ideje alatt tartott: minden nap kisorsoltak egy American Tourister bőröndöt, az első 500 feltöltő garantált nyereményt, egy ’Szentkirályi by REKAVAGO’ kulcstartót kapott. Nem csak a szerencsében bízhattak a játékosok, a „Legjobb belföldön készült kép” és a „Legjobb fesztiválos kép” kreatív tulajdonosait, Herman Dórát és Kálvári Múzsát zsűri választotta ki, akik a közkedvelt márka bőröndjét és egy-egy bőröndnyi ásványvizet nyertek.
Kapcsolódó cikkeink
Végre hazánkban is kapható a nagyobb élelmiszerüzletekben a visszaváltható cserepalackos ásványvíz
A fenntartható ásványvízfogyasztás iránt egyre növekszik a kereslet Magyarországon. Eközben…
Tovább olvasom >BlokkParádé április végéig a Rossmannál
A Rossmann üzletekben és az Online Drogériában történő áprilisi vásárlásaiddal…
Tovább olvasom >A Szentkirályi egy lakás méretű hidratációs társasjátékkal várja a Vivicittá futóverseny résztvevőit
Egyedi módón hívja fel a futók és a látogatók figyelmét…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: családok életét jelentős mértékben befolyásolják élelmiszer és az egészségügyi ráfordítások és az üzemanyagárak
A felmérések szerint a lakosság legjelentősebb kiadásait az élelmiszer és…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >Régiók Kincsei – hazai finomságok a SPAR polcain
Hazai kistermelők piacra jutását segíti a SPAR Magyarország a Régiók…
Tovább olvasom >