Árvízkárosultakon segít a Hill&Knowlton
A Hill&Knowlton, Magyarország egyik vezető pr-ügynöksége adományokkal sietett az árvízkárosultak segítségére. Az akcióhoz a H&K ügyfelei közül csatlakozott a MARS, a Kométa és az Unilever.
Munkatársi kezdeményezésre az ügynökség csapata mintegy 15 zsáknyi ruhát és háztartási eszközt gyűjtött össze, hogy segítséget nyújtson a borsodi Boldva lakóinak. Az árvíz miatt Boldva 2500 lakosából 600-at kellett kitelepíteni, a községben 130 ház volt veszélyben a településen és környékén mintegy 1000 hektár vízben állt. A védekezéshez 9000 homokzsákban 85 kamionnyi homokot használtak fel, de miután a Bódva folyó gátja átszakadt, az ideiglenes építmény nem bírta a nyomást és kártyavárként összeomlott, menekülésre késztetve az embereket. A község néhány éve pályázott esővíz tároló megépítésére, de csak most kapták meg a szükséges engedélyeket. Az árvízi védekezés azonban felemésztette a tározóhoz szükséges önrészt.
Az ügynökség kezdeményezéséhez több ügyfél is csatlakozott: a Mars Magyarország 20 karton csokoládét, az Unilever 500 csomag instant levest, a Kométa ’99 Kft. 500 csomag szalámit ajánlott fel a rászorulók részére. Az adomány szállításához Tóth László fuvarozó nyújtott segítséget. A teherautónyi segítség 2010. június 10-én érkezett Boldvára.
„Ügyfeleink többsége komoly segítséget nyújt az árvíz által sújtott embereknek: raklapszámra küldik az élelmiszert, tisztító és tisztálkodó szereket Borsod-Abaúj-Zemplén megyébe. A Hill&Knowlton kezdeményezéséhez a saját akcióikon felül csatlakoztak bizonyítva azt, hogy – ha csak egy kicsivel is – összefogva mi is hozzá tudunk járulni az árvízkárosultak megsegítéséhez. Bízom benne, hogy valamennyit enyhíteni tudtuk a boldvaiak gondjain, és ezúton is köszönöm a résztvevő ügyfelek segítségét és munkatársaim lelkes, segítő hozzáállását. – mondta Lakatos Zsófia, a Hill&Knowlton ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >