Április 1-i bolondozások a TikTokon pénznyereménnyel

Szerző: Kátai Ildikó Dátum: 2021. 03. 26. 11:22

A Mondelez International cukorka márkája, a Sour Patch Kids arra biztatja a TikTok felhasználókat, hogy videón örökítsék meg és tegyék közzé vicces átveréseiket, hogy pénzt és édességet nyerjenek.

Cukorka kampány a TikTokon

A PR Newswire oldalon közzétettek szerint március 27-től lehet feltenni #SourPatchPrankFund és #Sweepstakes hashtagekkel  a TikTokra azokat a videókat, amivel az 1000 dolláros pénznyereményre és az édességekre lehet pályázni.


125 szerencsés kap jutalmat

A Sour Patch Kids a világjárvány alatt sem hagyja magára fogyasztóit, sőt 2020 augusztusában megnyitotta első, íz- és színkavalkáddal elkápráztató márkaboltját New Yorkban. A vidámság ünnepének, áprlils 1. a bolondok napjának, mindig is kiemelt figyelmet szentelt a márka, csak a tavalyi évben sodorta el ezt is a pandémia, a szomorú statisztikák és a lezárások örvénye. Idén azonban nagy dobással készülnek, 25000 dolláros „Sour Patch Prank Fund”, “ugratási alapból” 25 szerencsés nyertesnek, egyenként 1000 dolláros jutalmat és 100 további nyertesnek édesség csomagot ajánlottak fel. A nyerteseket április 2-án választják ki és a pénzjutalom mellé ők is kapnak édességet, hogy az ugratásuk „áldozatával” megosztva fogyasszák el.

Ugratási alap 25000 dollár

25000 dolláros “Ugratási alap” finanszírozza a 25 nyertes egyenként 1000 dolláros pénzjutalmát

A márka 5, vicces tartalmairól ismert TikTok influenszert is felkért, hogy népszerűsítsék az akciót. Némelyiküknek egymilliónál is több követője van: @TheCrazyGorilla, @VirziTriplets, @SometimesMamaYells, @SantiAndMikay and @TattedBoy92.

Saját videófilmjükben pedig az életre kelt Sour Patch gumicukor figurák követnek el csínyeket, bemutatva savanyú (csibész) és édes (cuki) oldalukat is.

Vicces vagy veszélyes?

Mivel a tartalomgyártók hírnevet szeretnének, nem riadnak vissza a veszélyes trükköktől, ötletektől sem. Ezért a YouTube már 2019-ben közzétette a tiltott veszélyes kihívások és ugratások listáját. A TikTok is keveredett már vitákba és botrányokba veszélyes, megfélemlítő és megszégyenítő tartalmakért. A Sour Patch Kids márka kiemelt figyelmet fordít a biztonságra, így a vicc, a nevetés díjazása mellett a tiszteletlenséget és a veszélyeztetést elítélik. Pontosan meghatározzák, mi legyen és mi ne legyen a videókban. A veszélyes, gyűlöletkeltő, erőszakos, megalázó, trágár, szexuális stb ugratásokat automatikusan kizárják. A pályázóknak rendelkezni kell a szereplők engedélyével, hogy közzétehessék a videót. A nyereményjátékban csak 18 évüket betöltött, Egyesült Államokbeli lakosok pályázhatnak és szerepelhetnek.

Videómegosztók versenye

TikTok követőkBár a Sour Patch Kids Bolondoknapi aktivitás korhatáros, mégis a TikTok aktív fiatal felhasználóit is mozgósítja. A közlemény szerint a márka a legnépszerűbb snack brand a csatornán, a cikk írásakor több, mint 875 ezer követővel rendelkezett.

A TikTok tavaly megelőzte a YouTube-ot a tinik és gyerekek korosztályban az USA-ban, az MMGuardian felmérése szerint. A TikiTokot ezen korosztályok közel harmada, 32%-a használja, átlagosan napi 105 percet töltve a tartalmak között szörfözve. A YouTube már teszteli a hasonló, rövid videók megosztására fejlesztett alkalmazását, a Shorts-ot az USA-ban.

Címkék: , , ,

Kapcsolódó cikkeink