Amway: 10,8 milliárd dollár árbevétel 2014-ben
Az Amway a mai napon nyilvánosságra hozta elmúlt évi pénzügyi adatait, mely szerint a vállalat globális árbevétele 2014-ben 10,8 milliárd dollárt ért el.
A vállalat továbbra is elkötelezett a hosszú távú, intenzív növekedés mellett. Az Amway 68 százalékkal növelte forgalmát az elmúlt évtizedben, és az elmúlt 15 évből 13-ban értékesítés-növekedést tudott felmutatni. Kínában is kedvezően alakultak a vállalat eredményei: az elmúlt 5 évet tekintve 27 százalékos, míg az elmúlt 10 évet tekintve 45 százalékos volt a növekedés.
„A 2014-es értékesítési adatok jól tükrözik az Amway termékforgalmazóinak és munkatársainak erőfeszítéseit, akik annak ellenére jó teljesítményt értek el, hogy a vállalat néhány fő piacának számító országban komoly nehézségekkel kellett szembenézniük” – mondta Steve Van Andel, az Amway elnöke. „Globálisan nézve továbbra is bizakodóak vagyunk, mert egyes piacokon rekord értékesítési adatokat értünk el, más országokban pedig olyan lendületet tapasztalunk, ami nagyon kedvező 2015-ös eredményeket vetít előre.”
Az Amway független termékforgalmazói nagyon erős globális vevői bázist alakítottak ki. A legutóbbi felmérések alapján a vállalat 10 legnagyobb piacán 71 millió háztartásban használják az Amway™ termékeit – és ez a szám nem tartalmazza az Amway termékforgalmazókat.
A vállalat néhány legrégebbi piaca (köztük Dél-Korea és Tajvan) jelentős növekedést ért el 2014-ben. Egyes piacokon, így például Brazíliában, Mexikóban, Argentínában, Costa Ricában, Guatemalában, Chilében, Panamában, Olaszországban és Spanyolországban kétszámjegyű növekedést sikerült elérni, de a vállalat még a politikai és gazdasági problémáktól sújtott országokban (Oroszország, Thaiföld, Ukrajna) is megőrizte lendületét és stabil értékesítési eredményeket ért el.
2014-ben az Amway 10 legnagyobb piaca Kína, Dél-Korea, Japán, az Egyesült Államok, Thaiföld, Oroszország, Tajvan, India, Malajzia és Ukrajna volt.
Az Amway 2014-es eladásai elsősorban a táplálkozás, a szépség, a tartós fogyasztási cikkek és az otthon termékkategóriákra koncentrálódtak. A sort továbbra is a táplálkozási termékek vezetik, amelyek a közvetlen értékesítési árbevétel 43%-át teszik ki. A szépség termékkategória 25%-kal járult hozzá az eladásokhoz, míg a tartós fogyasztási cikkek 19%-kal, az otthon termékkategória termékei pedig 8%-kal részesedtek a forgalomból. A többi termék részaránya 5% volt. Az új termékek, például a Truvivity by Nutrilite™ étrend-kiegészítők és az Artistry Hydra-V™ kollekció kedvező fogadtatásra találtak.
„Optimistán tekintünk 2015-re és az azt követő időszakra, úgy érezzük, hogy megfelelően felkészültünk a növekedésre. Öt új gyártó létesítményt nyitunk, több új Amway Élményközpontban várjuk Amway üzleti vállalkozóinkat, és online virtuális jelenlétünket is fejlesztjük. Ráadásul minden eddiginél magasabb az emberek érdeklődése és szimpátiája a vállalkozói létforma iránt” – mondta Doug DeVos, az Amway elnöke.
# # #
Az Amway egy 10,8 milliárd dolláros árbevételű, közvetlen értékesítéssel foglalkozó vállalat, amelynek székhelye az Egyesült Államokban, a Michigan állambeli Adában található. Az Amway legnépszerűbb márkái a Nutrilite™ vitaminok, ásványi anyagok és étrend-kiegészítők, az Artistry™ bőrápolók és színes kozmetikumok, valamint az eSpring™ víztisztító rendszerek – a vállalat valamennyi termékét kizárólag Amway üzleti vállalkozók forgalmazzák. A Direct Selling News 2014 Global 100 szerint a 2013-as globális értékesítés alapján az Amway a világ legnagyobb közvetlen értékesítéssel foglalkozó vállalata. A vállalat éves értékesítési adata a közvetlen értékesítéseken kívül az egyéb üzleti tevékenységeket is magában foglalja. A vállalattal kapcsolatos információkért látogasson el a globalnews.amway.com oldalra.
*Az egyes piacokról rendelkezésre álló népességi adatok és a Kínában, Indiában, Japánban, Koreában, Malajziában, Oroszországban, Tajvanon, Thaiföldön, az Egyesült Államokban és Vietnamban 2013 májusa és 2014 júniusa között egy független piackutató cég által elvégzett felmérés alapján.
További információ:
Szép Anita
Double Decker PR&Consulting
szep.anita@doubledecker.hu
06 30 327 8061
Kapcsolódó cikkeink
Válságban az európai olívaolaj-piac: rekordot döntött a hamisítás, drámai termeléscsökkenés
Soha nem látott mértékben nőtt az olívaolaj hamisításával kapcsolatos esetek…
Tovább olvasom >Drámaian emelkedik az olívaolaj ára: rekordokat dönt a hamisítás és a készlethiány
Az olívaolaj világpiaci ára az elmúlt két évben több mint…
Tovább olvasom >Soha ilyen méreteket nem öltött az olívaolaj-hamisítás az EU-ban
Az év első három hónapjában állítólag 50 potenciális olívaolajjal kapcsolatos…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >