Amikor a természet a reklám része – A nap képe
A növényeket az outdoor reklámok elemeként megjelentető reklámok szinte mindig a természetességet hangsúlyozzák és flexibilis gondolkozású marketingesek agyából pattannak ki.
Kapcsolódó cikkeink
Valentin-napi csoda – A nap képe
Egy Dave S. Pettengill nevű férfi Philadelphiában a város (de legalábbis…
Tovább olvasom >A világ legbizarrab sószórója – A nap képe
Cápatámadás a “művészneve” a só- és borsszóró párnak – biztos…
Tovább olvasom >A tradicionális étel modern csomagolása – A nap képe
A sushi legautentikusabb csomagolása bizonyára a bento doboz, ám azzal…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Kutyabarát lesz Bük városa, Magyarország egyik legnépszerűbb hazai turisztikai desztinációja
Igazi kutyás paradicsommá változik a közkedvelt fürdőváros, miután „Kutyabarát Bük”…
Tovább olvasom >Osztrák Burger King kampány: a növényi burger az új „normális”
A gyorsétteremlánc ausztriai éttermeiben folytatódik a növényi alapú fogások bevezetése,…
Tovább olvasom >Villával vagy gyufával – A nap videója
Tetoválóművészből lett a gyertyakészítővé az atlantai Chavonna „Bang” Ross, aki…
Tovább olvasom >