Állami kitüntetés az Univernél
A Vidékfejlesztési Miniszter 2011. augusztus 19-én adományozta a Magyar Köztársasági Arany Érdemkereszt kitüntetést Marosfi Györgyné Lídiának, az Univer Product Zrt. korábbi Értékesítési- és marketing vezérigazgató helyettesének, jelenlegi Vállalati kapcsolatok igazgatójának. Az átadás az Augusztus 19-i Állami Díjátadó ünnepségen, a Minisztériumban zajlott.
Marosfi Györgyné közel 20 éve kiemelkedően jelentős szerepet tölt be az Univer cégcsoport gazdasági életében. Ezen belül pedig az értékesítési szakterületen kifejtett innovatív és domináns tevékenységével egyik meghatározó alakítója és részese az Univer cégcsoport, de különösen az Univer Product Zrt. fejlődésének, napjainkra elért piaci sikereinek.
Kiváló és elismerésre méltó teljesítményt nyújtott az Univernek a régióban és országosan is kivívott üzleti sikereihez. Kreatív, szinte példa nélküli teherbírású és elkötelezett munkájával segítően vesz részt az Univer termékek széleskörű piaci fejlesztésében. Az Univernél eltöltött életpályájának valamennyi szakaszában megnyilvánult a magyar mezőgazdasági termelésre alapozott élelmiszer tisztelete, az élelmiszergyártás és kereskedelem előrehaladásáért érzett felelőssége, az élelmiszeripar fejlődése érdekében végzett tenni akarása.
Marosfi Györgyné szakmai munkásságát elismerik a piaci szereplők is, aminek bizonyítéka, hogy rendszeres előadója a különféle szakmai fórumoknak, konferenciáknak. Tevékeny szerepet vállal a gazdaságpolitika által is kiemelten kezelt témakörben: a Magyar Termék fogalomrendszerének kialakításában, a magyar gazdaság védelmében, abban, hogy Magyarországon, magyar munkaerő által, magyar alapanyagokból gyártott élelmiszerek kapják vissza az őket megillető rangot és szerepet. Minden napja arról szól, hogy a magyar termékeknek, így az Univer termékeknek is ott kell lenniük a boltok polcain, ezzel a vásárlóknak meg kell adni a lehetőséget, hogy magyar termékek közül választhassanak. Ezt a stratégiát tűzte zászlajára a 100 %-os magyar tulajdonban lévő Univer cégcsoport, melynek életében mindig fontos szerepet játszott a hazai gyökerek ápolása és kihangsúlyozása, de az élelmiszeripari vállalata az Univer Product Zrt. is azzal, hogy kiemelt szerepet szán a márkaépítésnek, azt kommunikálja erőteljesen, hogy magyar cég magyar termékeit ajánlja a fogyasztók figyelmébe.
Munkássága során folyamatos belistáztatásokkal gondoskodott arról, hogy az Univer termékek minden hazai kereskedelmi hálózat polcaira felkerüljenek. Irányítása alatt az Univer termékek forgalma és ismertsége folyamatosan növekszik, az Univer márkanév a legerősebb és legismertebb magyar élelmiszermárkák sorába küzdötte fel magát, melyet a számos szakmai fórum által odaítélt díj – Sikerdíj, Újdonságdíj, Aranytallér stb. mellett az is fémjelez, hogy az Univer a Magyar Brands toplistáján, amely a legnépszerűbb ötven hazai márkát teszi közzé, az előkelő 15. helyen szerepel, mely különösen szép eredmény, figyelembe véve, hogy az elismert hazai márkák nemcsak az élelmiszeripari vállalatok közül, hanem a gazdasági szféra valamennyi ágazatából kerültek ki.
A Magyar Köztársasági Arany Érdemkereszt az 1991. évi XXXI. törvénnyel alapított Magyar Köztársasági Érdemkereszt legfelső fokozata. A kitüntetést olyan állampolgárok vehetik át, akik példaértékű, kivételesen magas színvonalú munkát, az általuk nyújtott rendkívüli teljesítmény alapján szereznek elévülhetetlen érdemeket. Marosfiné Lídia méltán lett e nemes díj kitüntetettje, hiszen megtestesíti a XXI. századi menedzser fogalmát. Rendelkezik mindazokkal az emberi erényekkel (pl. mentális és fizikai erő, összhangteremtő magabiztosság, lendületes vezetői habitus, empátia, lényeglátás) elmélyült szakmai és precíz piaci ismeretekkel, amelyek szükségesek ahhoz, hogy a menedzserek időben érzékeljék a piac változásait, és azokra kreatívan reagáljanak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >