Aldiploma: a borkedvelők kurzusa
Ingyenes borkurzust indít az Aldi, ami segít a borokat jobban megismertetni a vásárlókkal.
A programot egy felmérés előzte meg, amely során kiderült, hogy a brit vásárlók legalább kétharmadának fogalma sincs arról, mi alapján válasszanak bort.
A kurzus megtanítja a fogyasztókat arra, hogyan érdemes a leginkább bort kóstolni, megismerteti őket a fehér- és vörösborokkal, és megmutatja azt is, hogyan lehet a kedvenceket régió alapján kiválasztani.
Az Aldiploma ingyenesen letölthető az Aldi.co.uk/Aldiploma oldalról.
Kapcsolódó cikkeink
Idén 5500 új munkahelyet hoz létre az ALDI az Egyesült Királyságban
A brit ALDI 5500 új munkahelyet hoz létre 2024-ben folytatott…
Tovább olvasom >Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd Németországban
Vegyes használatú ingatlant fejlesztett az Aldi Süd a Karlsruhe közelében…
Tovább olvasom >Cukor nélkül a csúcson
Az egészségtudatosság erősödő trendje továbbra is jelentősen alakítja a fogyasztói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >