Akar büfékocsit bérelni New Yorkban?
Hogy a Foodtruck-ok (az egyszerűség kedvéért nevezzük őket furgonos-kisbuszos mozgóárusok büféinek) már gasztronómiai és gasztromarketing szempontból is teljes értékű vendéglátóhely-típus minősülnek, arra nem csak a témában írt írásink utalnak; mi cáfolhatatlan bizonyítéknak tekintjük azt, hogy augusztusban megkezdte működést az ezeknek a járműveknek a bérleti lehetőségeit, illetve eladó darabjait hirdető weblap, a http://www.foodtruckrental.com.
A szakemberek szerint a foodtruck-ok speciális adottságaik révén igen komoly befolyással vannak a városlakóknak az étkezésről és a fogyasztói kommunikációról alkotott elképzeléseire. Az utcai étkezés és a legmagasabb minőségű to-go gasztronómia legmodernebb trendjeit képviselik, és az USA-ban, ahol ugye az európainál jóval tudatosabban szervezett üzlet a vendéglátás) a kínálat fejlesztésével foglalkozó szakemberek árgus szemekkel figyelik az utcán árusító kollégák innovatív, és sokszor szemtelenül eredeti fejlesztéseit. Köztudott a foodtruckokkal kapcsolatban, hogy kimondottan kreatív módon használnak alapanyagokat és az új trendek szerint vágott húsrészeket, emellett előszeretettel használnak kézműves termékeket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Eladták a Hot Ones-t gyártó First We Feast stúdiót – Soros György cége is az új tulajdonosok között
A Buzzfeed 82,5 millió dollárért (több mint 32 milliárd forintért)…
Tovább olvasom >Az ételárus nehéz kenyere – A nap videója
A film információi szerint 10 dollárcent egy adag ebből az…
Tovább olvasom >