Adózási ismeretekkel bővül a Coca-Cola ingyenes oktatási platformja
Négy témakört érintő adózási ismeretekkel bővíti ingyenesen elérhető online tananyagait a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. oktatási platformja – közölte az üdítőgyártó vállalat csütörtökön az MTI-vel.
A közlemény szerint az adószakértők által összeállított oktatási anyagban a felhasználók megismerkedhetnek az adózási alapfogalmak mellett a magánszemélyek és vállalkozók adózásának főbb témaköreivel, valamint az online adózással. Hozzátették: az új oktatási modulok és azok példái segítséget nyújthatnak akár az adóbevallás elkészítéséhez vagy saját vállalkozás elindításához.
A Coca-Cola Magyarország oktatási platformja 2017 óta működik, hogy segítsen a 18-35 év közötti fiataloknak a munkaerőpiaci elhelyezkedésben
A honlapon regisztrált felhasználók ötezernél is több képzést végeztek el – ismertették. A program oktatási felületén, a www.enjovom.hu oldalon lévő tananyagok önismeretben, állásinterjúra való felkészülésben, önéletrajzírásban, közösségi média használatban, vállalkozásindításban, jogi és pénzügyi alapismeretekben segítenek a felhasználóknak – írták. Az online tananyagok mellett személyes, kiscsoportos workshopok is elérhetők, amelyeken szakképzett trénerek segítenek a résztvevőknek munkaerőpiaci készségeik fejlesztésében. A 18-35 év közötti nem dolgozó és nem is tanuló fiatalok mellett a workshopok elérhetők hátrányos helyzetű fiataloknak, kismamáknak, fiatal nőknek, kisgyermekes szülőknek, fiatal vállalkozóknak, fogyatékossággal élő fiataloknak és pályaválasztás előtt álló középiskolásoknak – áll a közleményben.
MTI
Kapcsolódó cikkeink
Komoly változások a cégautópiacon – így készülhetnek fel a vállalkozások
A 2024. október 29-én benyújtott, és a kormány által november…
Tovább olvasom >Válságban a legális pálinkagyártás: az adómentes magánfőzés torzítja a piacot
A magyar kereskedelmi pálinkafőzdék helyzete tovább romlik, forgalmuk mélypontra süllyedt,…
Tovább olvasom >Baja Sándor: „A magyar munkavállalóknak sokkal kevésbé fontos a munka tartalma, mint európai társaiknak”
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja Ezt látja Baja Sándor,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >