Adidas – Wii promóció

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 08. 29. 08:00

Arany: Coty – RafinanzA Coty Hungary Kft. megbízásából a Rafinanz Service tízhetes promóciót dolgozott ki az Adidas női kozmetikumok eladásának és a termékcsalád új, Free Emotion illatvonalának piaci és eladáshelyi támogatására.

A Rafinanz egyik erőssége, hogy aktivitásait több ügyfelének együttes bemutatásával, úgynevezett keresztpromóciókkal javasolja megvalósítani, így a fiatalos, nőies, sportos terméktulajdonságokat az aktivitás mechanizmusára is sikeresen átültették az Adidas női ruházat és a Nintendo Wii Fit játék bevonásával. Így addicionális reklámfelületekhez jutottak és a célcsoportot is három oldalról közelítették meg. Aki például csak az Adidas női ruházatot ismerte, most kipróbálhatta az Adidas kozmetikumokat és megismerkedhetett a Nintendo Wii játékkal is. A kozmetikumok vásárlásakor SMS-küldéssel lehetett a játékra regisztrálni, és megnyerni az 1 000 db Adidas Free Emotion spray, a 100 db Adidas táska vagy a 10 db Wii Fit játék egyikét.

A vásárlók közvetlen elérését és tájékoztatását 200 000 darab termékmatrica, ugyanennyi szórólap, nagyszámú wobbler, plakát és display, áruházi illatfújás, Wii játék kipróbálási lehetőség és azonnali ajándék is biztosította. A kampányt sajtó- és internetes megjelenés is támogatta. A beérkezett 20 000 db SMS, az eladott kozmetikai és keresztpromóciós termékek megnövekedett forgalma bizonyította, hogy a 360 hoszteszóra hasznosan telt, sikerült a célcsoport hatékony megszólítása.
Az aranyérmet és a hozzá tartozó díjakat Soós Zoltán, a Rafi-nanz Service Kft. tulajdonos-kereskedelmi igazgatója vette át.

Kapcsolódó cikkeink