„Abban jó, amiben kell”
– Az „Abban jó, amiben kell” Ammerländer-szlogen lényegében áthatotta a teljes non-standard koncepciót. Olyan speciális szponzorációs megoldást és műsorkörnyezetet, valamint csatornamixet választottunk ki, amellyel az Ammerländer márka üzleti és kommunikációs céljait egyszerre tudjuk támogatni – indította a beszélgetést Csikesz Erika, a TV2 Csoport értékesítési igazgatója. – A médiatervben szereplő csatornákkal és műsorokkal a márka kiemelt célcsoportjára, a 18–59 év közötti női nézőkre fókuszáltunk. A TV2, Mozi+, Prime, SuperTV2 csatornáink a 18–59 éves nők körében 2020-ban* egész napra vonatkozóan 20,1%-os közönségarányt, főműsoridőben pedig még ennél is magasabb, 22,8%-os nézői részesedést értek el. Pedig csupán négy csatornáról beszélünk a közel 120 magyar nyelvű csatornát felvonultató hazai televíziós piacon, ezért ezek a számok igencsak lenyűgözőek. A TV2 anyacsatornánk önmagában is piacvezető ezen a célcsoporton belül 2020-ban* az egész napra vonatkozó közönségarányt illetően, de a csatornamix valamennyi tagja a legmagasabb nézői részesedéssel bíró top7 csatorna között szerepel. Sőt a Mozi+ csatornánkat csaknem a nézők egyharmada választja a mozicsatornákon belül, még a fiatalabb 18–49 korosztályban is. Mindent összevetve a reklámzajból kiemelkedő, de egyben költséghatékony megoldást javasoltunk Ügyfelünknek.
– Az Ammerländer márka évek óta konzekvensen jelen van a TV2 Csoport kiemelt nonspot felületein, hiszen a médiastratégiánk központi eleme a non-standard megoldás – kezdte nyilatkozatát Rideg Emőke, az Ammerland Hungary ügyvezetője, majd Gálik Péter, az IdeaTime kreatív igazgatója folytatta:
– Meggyőződésem szerint egy műsortámogatás akkor igazán jó, ha szervesen illeszkedik a márka egyéb megjelenéseihez – rásegítve ezzel a szinergikus hatásra –, és a megjelenés logikailag kapcsolódik a támogatott műsorhoz is. Természetesen külön érték, ha mindezek mellett a megjelenés látványos, egyedi és szórakoztató is tud lenni. Ennek szellemében készülnek az Ammerländer támogatói szpotjai. A szpotban lévő minitörténet minden esetben kapcsolódik a támogatott felülethez, és a minisztori a márka szlogenjét dramatizálja a humor eszközeivel, így például a múlt évi „Séfek Séfe” megjelenésekhez társítva a sajt viccesen adta bizonyítékát annak, hogy „nem tud főzni”. Az idei négycsatornás, főműsoridős filmszponzorációknál pedig különböző filmekhez kapcsolódóan megnézhettük, hogyan „nem alkalmas színésznek”, vagy éppen „rendezőnek sem”.
– Ennél a felülettípusnál kifejezetten szeretjük, hogy egyedileg lehet kiválasztani a támogatott filmeket, így lehetőségünk van a nonspot kampány finomhangolására is – fűzte hozzá Rideg Emőke, majd folytatta: – Idén először szponzor crawlokban is bizonyítja majd, hogy mi mindenben nem igazán jó. Ezek azonban olyan újabb és újabb dolgok lesznek, amelyeket valójában nem is várunk el tőle. Hiszen bőven elég, ha továbbra is „Abban jó, amiben kell” – fejezte be nyilatkozatát mosolyogva az Ammerland Hungary ügyvezetője.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
A Mizo az MLSZ szponzoraként támogatja a magyar labdarúgó válogatottat
A sport összehozza az embereket. A Mizo úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >Szurkolj és nyerj a Mizoval!
A nyári sportesemények idejére a Mizo az MLSZ szponzoraként büszke…
Tovább olvasom >Együtt hajóztunk (2. rész)
Szeptember 25–29. között Tapolcán, a Hotel Pelionban gyűlt össze a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Önelfogadásról, önfelszabadításról és a hétköznapok ajándékáról – Együtt okosodtunk! (Business Days 2024 2. rész)
A Business Days pénteki napja az egész heti megfeszített figyelem…
Tovább olvasom >Márkák lábnyoma – avagy mi a közös a Coca-Colában, a Kinderben és a Riskában?
Bár 2023-ban a gazdasági és politikai kihívások miatt nehezített pályán…
Tovább olvasom >