A Vollmarttal bővült a diszkontok köre Lengyelországban
Lengyelországban újabb játékossal, a Vollmarttal bővült a keménydiszkontok sora, amely Siedlcében nyitotta meg első üzletét február utolsó hetében. A lánc a legalább 50 000 főt számláló városokban tervez további, egyenként mintegy 1200 cikkelemet kínáló üzleteket nyitni.
A kereskedelmi lánc Lengyelországban a „Vollmart – pełen okazji” (azaz Vollmart – lehetőségekkel tele) szlogent választotta, és a Wiadomości Handlowe szaklap szerint e-kereskedelmi platform indításában is gondolkodik.
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti az Eroski nagycsaládos diszkontprogramját
A spanyol Eroski bejelentette, hogy további hét üzletre kiterjeszti nagycsaládos…
Tovább olvasom >Befejezi lengyelországi működését a Barbora
A Maxima Grupéhoz tartozó Barbora online kiskereskedő 2024. március 3-mal…
Tovább olvasom >Csökkenti a Biedronka saját márkás termékei cukor-, só- és zsírtartalmát
A lengyel Biedronka mintegy 28 tonna cukrot, 21 tonna sót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >