A világ legnagyobb digitális mexikói hullámát indította el a Mastercard
A Mastercard a közösségi médián keresztül indította el Priceless Wave néven azt a digitális mexikói hullámot, amelyhez futball rajongók, sportolók és más hírességek csatlakoztak, és ami 1 milliárd nézőhöz jutott el.
A #PricelessWave kihívás, amelyet az UEFA Bajnokok Ligája döntője alkalmából indított el a fizetéstechnológiai cég, akár Guinness csúcs is lehet, ezt most vizsgálja a Guinness World Record. A TikTokon eddig 575 689 ember osztotta meg a videót, többek között olyan futball legendák, mint Fernando Torres és Marcel Desailly, akikhez számos híresség, többek között Olly Murs, Sam Thompson és Pixie Lott is csatlakozott. Az európai TikTok megasztárok sem maradtak ki a kihívásból, így Harriet Freestyle, Venessa Bauer és Lia Lewis is megmutatta, mit tud kihozni magából.
A kihívást 1 259 815 688 alkalommal tekintették meg, és több mint 167 millió ember kedvelte, osztotta meg, vagy írt hozzá kommentet. A #PricelessWave 41 468 férfit, 131 219 nőt, és sok esetben házi kedvenceiket ösztönözte arra, hogy a különleges futball esemény részesei legyenek. A világ minden tájáról csatlakoztak rajongók, a leglelkesebbek az Egyesült Királyságban voltak, őket követi Németország és Franciaország.
A TikTok sztárok egészen lenyűgöző videókat készítettek: Vanessa egy görkorcsolyás koreográfiába építette bele a hullámzó mozdulatot, Olly Murs egy focilabdát rúgott a háza fölé, amit mindössze 10 másodperc alatt el is kapott, a freestyle labdarúgó, Lia Lewis pedig hihetetlen lábmunkáját mutatta be, így ünnepelve az UEFA Bajnokok Ligáját.
A Mastercard nagykövetei és a TikTok sztárok mellett ápolónők és a szociális szférában dolgozók, valamint a rajongók háziállatai, macskák, kutyák és még egy tengerimalac is csatlakozott a kihíváshoz. Sok freestyle labdarúgó vonta be TikTok-on barátait, így nagyon sok labdarúgó-trükk, fejelés és dekázás látható a videókon.
Történt néhány sikertelen kísérlet is, amikor a felhasználók freestyle labdarúgó tudásukat próbálták megmutatni: egyikük WC papír gurigát használt, egy másik felhasználó pedig egy úszómedencébe próbált hátraszaltózni – kevés sikerrel.
A Mastercard #PricelessWave folytatódik, hogy új, felejthetetlen élményekkel kösse össze a futballrajongókat és a játékosokat. A Mastercard ezzel a kampánnyal szeretné megmutatni, hogy egy egyszerű labda, egy különleges játék, és egy egyedülálló esemény útjára indíthat egy olyan mozgalmat, amire mindenki felpattan és együtt ünnepli a labdarúgást.
„Olyan megoldást akartunk használni, ami világszerte összeköti a rajongókat és lehetőséget ad arra, hogy együtt ünnepeljenek és valami felbecsülhetetlen dolgot hozzanak létre. A futballrajongók hihetetlenül szenvedélyesek a játék iránt, ezért nagyszerű érzés összekötni őket a döntőbe vezető út során. Hihetetlen volt látni, hogy sok rajongó, köztük több ismert szereplő is összeáll, hogy valami igazán felbecsülhetetlen dolgot alkosson az UEFA Bajnokok Ligája alkalmából. Ez egy olyan esemény, amit soha nem fogunk elfelejteni.” – mondta Jeannette Liendo, a Mastercard Europe marketing és kommunikációért felelős alelnöke.
A #PricelessWave egy TikTok hashtag kihívásként jött létre, amelyben a felhasználók részt vehetnek saját hullámuk megalkotásával és videóik #PricelessWave taggelésével. Az egyedi szűrő akkor aktiválódik, amikor a rajongók felemelik a karjukat a levegőbe, aminek hatására labdák jelennek meg a képernyőn és felcsendül a Mastercard márkaszignálja.
Az UEFA Bajnokok Ligája augusztus 23-án zárult le, a döntőt a Bayern München és a PSG játszotta, a verseny 2019/20 kiírásának végső győztese pedig a bajor csapat lett.
A legnépszerűbb #PricelessWave videók a Priceless.com weboldalán érhetők el.
Kapcsolódó cikkeink
A kártyás fizetés ma már alapelvárás a kereskedőktől
„A kártyaelfogadás ma már olyan, mint egy közműszolgáltatás: alapelvárás. Aki…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Élményekkel teli csizma: Az európai Z generáció kedvenc ajándékai
Bár a legújabb AirPodsra vagy egy dizájner táskára sem mondanak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >