A vásárlói szokások teljes volumenű elemzése
A vásárlói szokások teljes volumenű elemzésére alkalmas kereskedelmi rendszer indult Magyarországon – közölte a fejlesztő Laurel cégcsoport. A szolgáltatásba bekapcsolódó kereskedelmi hálózatok törzsvásárlóinak tranzakcióiról a kasszákon keresztül információkat közvetítenek a központi adatbázisba.
Új informatikai rendszer kezdte meg működését Magyarországon. A 21 éves tapasztalattal rendelkező Laurel cégcsoport fejlesztése a Tudatos Vásárlás Rendszer, amely egyaránt hasznos a kereskedőknek, a vásárlóknak és a társadalom egészének. A Laura kasszaszoftver továbbfejlesztésével olyan rendszer jött létre, amely összegzi, elemzi a vásárlások adatait – mondta a Laurel tulajdonos-ügyvezetője.
Bessenyei István szerint a kereskedők legnagyobb előnye abból adódik, hogy a rendszerből származó információk alapján átalakíthatják az árupalettát, láthatják, mely termékeket keresik leginkább a vásárlók. A fogyasztói viselkedés kutatása, elemzése pedig lehetővé teszi, hogy személyre szabott ajánlatokkal kedveskedjenek a vevőknek. A vásárlók úgy érezhetik, érdemes az adott egységben költeniük, mert ott valóban ismerik és kiszolgálják az igényeiket.
A rendszer pontosan tudja, hogy ki, milyen árucsoportot szeret, mit szokott gyakran vásárolni. A lojalitás megszerzése nehéz feladat, de hosszú távon érdemes érte erőfeszítéseket tenni. Ha valahol jól érzi magát a vásárló, akkor szívesen tér vissza, még akkor is, ha az adott üzlet nem a legolcsóbb a környéken – tette hozzá Bessenyei István.
A tulajdonos-ügyvezető elmondta, a rendszer a vásárlók számára is hasznos, a regisztrálók nyomon követhetik költéseiket és átalakíthatják szokásaikat, hogy olcsóbban és környezettudatosabban intézzék bevásárlásaikat.
A megváltozott vásárlói szokásokról, illetve a Tudatos Vásárlás Rendszerről az érdeklődők bővebben is tájékozódhatnak a november 12–13-án megrendezésre kerülő 5. Laurel Retail Konferencián.(x)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >