A természetességre akarnak asszociálni – A nap képe
Az ausztrál állam által 1981-ben, közösségi bormarketing és kereskedelemszabályozás céljából alapított Wine Australia elnevezésű szervezet Generation Next néven futó kampányában egy testfestett nő képeivel szeretné tudatosítani a termék iránt érdeklődőkkel: az ország új, fiatal borászgenerációja fogékony a modern fogyasztónak a természetességgel, a környezettel és az egészséggel kapcsolatos igényeire. Végül is, az asszociáció nem is annyira távoli!
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A Rumour by Rácz Jenő nyerte az Év étterme díjat
A budapesti Rumour by Rácz Jenő nyerte a magyarországi gasztronómia…
Tovább olvasom >Két Innovation Awards-díjat is szerzett a Tork ipari tisztítókendője
Két nemzetközi díjjal is jutalmazták a Tork 99%-ban bioalapú ipari…
Tovább olvasom >A turisztikai szektor munkaerőpiaci alkalmazkodóképességének fejlesztése
A végéhez közeledik a Turisztikai és Vendéglátó Munkaadók Országos Szövetségének…
Tovább olvasom >