A Superbrands előnyei
Szemináriumot szervez november 4-én a Superbrands Magyarország a Kempinski Hotel Corvinusban. Az eseményen többek között megvizsgálják: miért értékes a Superbrands cím elnyerése és hogy miként lehet profitálni a cím megfelelő használatából.
Hogyan változtak a vásárlói szokások? Hogyan értékelik a fogyasztók saját helyzetüket? Vajon mennyiben érzik a márkák a válságot? És vajon hogyan tud a jelenlegi helyzetben támaszt nyújtani egy ilyen neves elismerés? – ezekre a kérdésekre is keresik a választ a szeminárium előadói.
Nyitóelőadóként Wiszkidenszky András, a Superbrands Magyarország igazgatója a Program öt éves magyarországi történetéről beszél, míg dr. Serényi János a Superbrands Bizottság elnöke konkrét gyakorlati tanácsokat ad át a résztvevőknek arra vonatkozóan, hogy a belső szolgáltatási minőség, valamint a külső szolgáltatási érték miként növelhető a Superbrands minősítés segítségével, végül Szalókyné Tóth Judit, az ACNielsen Piackutató Kft. ügyvezető igazgatója a gazdasági válság márkákra gyakorolt hatásáról értekezik.
Az előadásokat követően négy esettanulmányt ismerhetnek meg a résztvevők, amelyek többek között egy magyar brand külföldi márkaépítéséről, továbbá a kisvállalkozások márkaépítési lehetőségeiről szólnak – közli a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Százharmincnál több nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre
Százharminchárom nevezés érkezett az Év pálinkás bonbonja-2024 versenyre – mondta…
Tovább olvasom >Közös szakmai konferencián ünnepli a Logisztika Napját a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) és a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU)
Ma van a Logisztika Napja. Ilyenkor országhatáron innen és túl…
Tovább olvasom >