A Spielwarenmesse eG bővíti a vállalati portfóliót

Szerző: trademagazin Dátum: 2016. 09. 15. 11:02

A Spielwarenmesse eG a nemzetközi játéküzletág és a további fogyasztási cikkek vásár- és marketingpartnere – mint például a papír-, iroda- és írószer üzletágban az Insights-X vásárral. A szövetség, amely a Spielwarenmesse játékvásár szervezőjeként ismert, folyamatosan bővíti vállalati portfólióját. A további szakmai vásárokkal való együttműködés forgalomnövekedési lehetőséget nyújt a gyártók és a kereskedők számára minden fontos nemzetközi növekvő piacon, mint például Ázsiában, a Közel-Keleten vagy Kelet-Európában. A kínai és törökországi leányvállalatok idén az Indiában megalapított Spielwarenmesse India Pvt. Ltd-vel bővülnek. Ezen felül a Spielwarenmesse eG összefogott szakmai tudást kínál új szakmai magazinjában a látogatók számára: a „Spirit of Play” a Die Roten Reiter GmbH reklámügynökséggel és különböző szakemberekkel közösen kerül kialakításra.

Spielwarenmesse 2016

Know-how nagy múlttal
A Spielwarenmesse Nürnbergben 1950-ben jött létre a játékipar kezdeményezésére. A sikeres premier után 46 játékgyártó 1950. július 11-én alapította meg a vásárszervező szövetséget. Ebből alakította ki a Spielwarenmesse eG a Spielwarenmesse játékvásárt. A Deutsche Patent- und Markenamt szabadalmakért felelős hivatal 2013-ban elismerte egyediségét, és védett márkává nyilvánította a nevet. Nürnbergben évente január végétől február elejéig több mint 2800 kiállító és 70 ezer szakmai látogató találkozik egymással a világ minden tájáról. Annak érdekében, hogy az ügyfelek helyben személyes kapcsolattartóval készíthessék elő a vásáron való résztvételüket, a szövetség egy 64 képviselőből álló nemzetközi hálózatot épített fel, akik 96 országért felelnek.

Nemzetközi vásárprogram
A nemzetközi vezető vásár mellett a növekvő piacokon gyakran nemzeti vásárok is létrejönnek, hiszen a kereskedők és a gyártók először a hazai piacokon építik ki üzleteiket. Ezek a rendezvények azon vállalatok számára különösen érdekesek, amelyek új exportpiacot szeretnének meghódítani. A World of Toys by Spielwarenmesse eG által egy nemzetközi vásárprogram jött létre a nemzeti és a nemzetközi szakmai vásárokon való közösségi résztvételre. Így az érdeklődő vállalatok a World of Toys pavilonjaiban fedezhetik fel a piacokat a Hong Kong Toys & Games Fair, a Kids India és a Közel-Keleten a Kids Turkey vásárokon. A felkészülést és a helyszíni eligazodást számos szolgáltatás és a Spielwarenmesse eG személyes kapcsolattartója segíti.

Élje át a „Spirit of Play”-t, a játék szellemét!
Annak érdekében, hogy a játéküzletág a legjobb ötleteket és ihleteket kapja, a Spielwarenmesse eG 2016. őszén egy saját szakmai magazint indít. A játékpiac publikációjának címe „Spirit of Play”, azaz a Játék szelleme, a magazint ősszel több mint 40 ezer potenciális Spielwarenmesse-látogató kapja meg postai úton. A magazinban olyan szaktekintélyek, mint például Reyne Rice fontos tippeket adnak a következő évre, és áttekintést kínálnak a trendek, irányzatok és a vásár-történés útvesztőjében. A magazin koncepciójáért és külső megjelenéséért a 2014. április 1-én megalapított leányvállalat, a Die roten Reiter GmbH felel. A kreatív munkatársak ezelőtt házon belüli ügynökségként tevékenykedtek, és az új projekttel ismét megmutatják: a Spielwarenmesse eG szakemberei még többre képesek.

Másodszor startol az Insights-X
Hogy a Spielwarenmesse eG többre képes, ezt bizonyítja az immár másodszor megrendezésre kerülő Insights-X vásár: a papír-, iroda- és írószer üzletág szakmai vására október 6–9. között várja nemzetközi látogatóit Nürnbergben. Itt hat kategóriában mutatkoznak be a következő üzleti év legújabb termékei: Papír és rendszerezés, Művészi és kreatív, Az íróasztal körül, Táskák és kiegészítők, illetve Papíráruk és ajándékozás. Az Insights-X – amely német papír-, iroda- és írószer
vállalatok kezdeményezésére jött létre – a kezdetektől kezdve nagy elismerésnek örvend a szakmában: tavaly 4 365 szakmai látogató érkezett 82 országból és 188 kiállító vett részt 34 országból. A sikeres bemutatkozás után az Insights-X folyamatosan növekszik, már most 40 százalékkal nőtt a kiállítók száma.
A vállalat minden híréről, rendezvényéről és a játéküzletágról összefoglaló található a hírfolyamban a www.spielwarenmesse-eg.de/newsroom oldalon.

A Spielwarenmesse eG a játéküzletág és további fogyasztási cikkek piacának vásár- és marketingszolgáltatója. A nürnbergi vállalat rendezi meg a világ vezető Spielwarenmesse® játékvásárt Nürnbergen, illetve Kids India vásárt Mumbaiban, a Kids Turkey vásárt Isztambulban és az Insights-X vásárt Nürnbergben. A társaság szolgáltatási spektrumja ipari akciókra, illetve a nemzetközi World of Toys by Spielwarenmesse eG vásárprogramra is kiterjed, amely a gyártókat közös résztvétellel bemutatja az ázsiai és oroszországi szakmai vásárokon. A Spielwarenmesse eG világszerte több mint 90 országban van jelen képviselői által. Ezen felül a leányvállalatok Spielwarenmesse Shanghai Co., Ltd. Kínáért, a Spielwarenmesse India Pvt. Ltd. Indiáért és a Spielwarenmesse Middle East Fuarcılık Ltd. Şti. Törökországért, a Közel- és Közép-Keletért felelnek. A társaság jelentősen érdekelt a Grand Expo vásárlebonyolító társaságban, amely a Kids Russia megrendezéséért felel Moszkvában. A leányvállalat Die roten Reiter GmbH Nürnbergi székhellyel kommunikációs ügynökségként működik a fogyasztási és befektetési tárgyak piacán.

Kapcsolódó cikkeink