A sörösüveg négyszögesítése – A nap képe
A Heineken, annak ellenére, hogy ízvilágát úgy alakították, hogy a nők is élvezni tudják az italt, gyakran igazán macsó kreatív ötletekkel lepi meg fogyasztóit – legyen szó szellemes reklámokról, promóciós eszközökről, vagy, ahogy mostani példánkban, modern termékkiszerelésről. Az új üveghez nem kell kommentár…
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A Rumour by Rácz Jenő nyerte az Év étterme díjat
A budapesti Rumour by Rácz Jenő nyerte a magyarországi gasztronómia…
Tovább olvasom >Két Innovation Awards-díjat is szerzett a Tork ipari tisztítókendője
Két nemzetközi díjjal is jutalmazták a Tork 99%-ban bioalapú ipari…
Tovább olvasom >A turisztikai szektor munkaerőpiaci alkalmazkodóképességének fejlesztése
A végéhez közeledik a Turisztikai és Vendéglátó Munkaadók Országos Szövetségének…
Tovább olvasom >