A Sopronié az Év Sportkampánya
A Soproni lett a közönség kedvence az Év Sportkampánya kategóriában a Ringier Kiadó és a Felix Promotion menedzseriroda által harmadszorra megrendezett Év Sportolója online szavazáson. A megmérettetésen 10 kategória jelöltjeire lehetett voksolni: a kategóriára beküldött szavazatok 52 százalékát megszerezve magasan a Soproni „Emeljük poharunkat a Magyar Olimpiai Csapatra!” kampánya bizonyult a legkedveltebbnek.
Az Év Sportolója online szavazáson összesen tíz kategóriában választhatta ki csak és kizárólag a közönség, hogy mely sportolókat, menedzsert, klubot és sportkampányt szeretné a rangos elismeréssel jutalmazni. A szavazást idén harmadszor rendezte meg a Ringier és a Felix Promotion. 2012-ben több mint egymillió voks érkezett be az összes jelöltre, ám a legizgalmasabb kérdés mégis az volt, hogy a 2012-es olimpia évében olimpiai kommunikáció lesz-e a befutó, azaz a közönség kedvence. A Soproni győzelmével kijelenthetjük, hogy a válasz: igen! A Soproni sör „Emeljük poharunkat a Magyar Olimpiai Csapatra!” kampánya a szavazatok 52 százalékával első helyen végzett az Év Sportkampánya kategóriában.
„A közönség – és esetünkben a fogyasztóink – véleményénél számunkra nincs fontosabb, ezért a legjobb érzés, ha az elismerés tőlük érkezik. Büszkeséggel tölt el minket, hogy az olimpia évében végzett kommunikációnkért ilyen rangos díjat kaptunk, versenyben számos remek kampánnyal. A szurkolói üzenetek eljuttatása kiválóan alkalmas volt sportolóink támogatására, és az ÉV Sportkampánya díj birtokában kijelenthetjük, hogy erről a közönség is hasonlóan vélekedik. Emeljük poharunkat a rajongóinkra és az Év Sportkampányára!” – nyilatkozta Tóth Gergely, a vállalat stratégiai kommunikációs menedzsere.
A Soproni márka évek óta elkötelezett támogatója a hazai sportéletnek, és ez a tavalyi olimpia előtt sem volt másként. Magyarország legnagyobb sörmárkája mindent elkövetett, hogy a fogyasztókkal karöltve támogassa, buzdítsa a londoni játékokra indulókat. Az olimpia előtt 50 nappal ezért elindították egyedi Facebook alkalmazásukat, amelynek segítségével bárki küldhetett szurkolói üzenetet a sportolóknak, ezzel is segítve felkészülésüket. A sörmárka a MOB hivatalos támogatójaként ismert művészeket és sportolókat kért fel, hogy buzdítsák az olimpiára indulókat, és ugyanezt a lehetőséget biztosította a legnagyobb közösségi oldalon regisztráltak számára is. A kampány PR kommunikációját a NeoNoir végezte, a digitális megoldásokért a Kaméleon Reklám felelt.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >