A Soproni tizennegyedik aranyérmét szerezte a Monde Selection versenyen

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 04. 17. 11:03

Az 1961-ben alakult Monde Selection egy brüsszeli székhelyű Független Nemzetközi Minőségértékelő Intézet, elkötelezett híve a fogyasztóvédelemnek és a minőségi termékeknek. Célja, hogy felkutassa és hivatalosan elismerje a világ legjobb minőségű termékeit. Mára a világ legrégebbi és legelismertebb szervezetévé vált. Megalakulása óta minden évben értékeli és díjazza a minőségi termékeket két fő kategóriában (élelmiszer és nem-élelmiszer), valamint számos alkategóriában, hogy megtalálja és elismerésben részesítse a világ legkiválóbb minőségű termékeit, ezáltal segítséget nyújtva a fogyasztóknak a legmagasabb minőséget nyújtó kiválasztásában. A sörök zsűrizésében neves belga sörfőzők, vegyészmérnökök, kutatók, valamint a legjelentősebb nemzetközi söripari szervezetek szakértői vesznek részt. A világhírű szakemberek 4 hónapon keresztül ízlelnek és minősítenek 20 különböző paraméter alapján.

A Soproni márka évről-évre kimagasló eredményeket ér el a nemzetközi megmérettetésen. 1998 óta indul a versenyen, 2005 óta pedig folyamatosan minden évben Arany Minősítésben részesül, de több almárkája is szerzett már külön kitüntető címeket a brüsszeli székhelyű intézettől. 2008-ban például négy aranyat, egy nagy aranymedált és egy „Kristály Presztízs Díjat” ítéltek oda a márkának. 2010-ben a folyamatos magas színvonalért megkapta a Nemzetközi Kiváló Minőség Trófeát, amit akkor ítélnek oda, ha egy márka három, egymást követő évben is aranyérmes lesz.

A Soproni idén begyűjtötte tizennegyedik aranyérmét, mellyel egyedülálló eredményt ért el a magyar márkák életében. A rangos díjat 2012. június 4-én Athénban vehetik át a márka joggal büszke képviselői.

„Nagyon büszkék vagyunk a rangos elismerésre, mert ez ismételt bizonyítéka annak, hogy a Soproni folyamatosan, évről-évre kiváló minőséget produkál. Az, hogy ezt nemcsak mi gondoljuk így, kiváló iránymutató nekünk és fogyasztóinknak is, hiszen a rangos belga zsűri ennyiszer biztosan nem tévedhet.” – tette hozzá viccesen Benedek László, a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. értékesítési igazgatója.

Kapcsolódó cikkeink