A Príma és Cent fejlesztésére koncentrál a CBA

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 04. 19. 14:29

A CBA a nehéz gazdasági helyzet ellenére is növelni tudta forgalmát 2010-ben. Az elmúlt évben a hálózat összforgalma 555 milliárd forint volt, mely a 2009. évhez képest 7,5 milliárd forinttal magasabb. Továbbra is a CBA rendelkezik a hazai élelmiszer-kereskedelmi palettán a legtöbb üzlettel. Összesen 2627 kis- és közepes vállalkozás 3359 egységet működtet az országban, ugyanakkor 2010-ben mintegy 200 kisebb alapterületű franchise-bolt bezárására is sor került.

A 2009 májusától elindított CBA Príma elit kategóriájú egységek száma nőtt, jelenleg 64 működik ezekből. A másik új boltkategóriából, a Cent diszkontokból 7 üzemel. A továbbiakban is erre a két üzlettípusra koncentrálnak kiemelten. Legújabb törekvésük, hogy szeretnék a magyar termékek nagyköveteként külföldi országokban is megjelentetni a legkiválóbb hazai élelmiszereket. A sikeres párizsi nemzetközi mezőgazdasági kiállítás után hamarosan megnyitják Berlinben, Brüsszelben, Londonban és Párizsban a Hungaricum Delikát üzleteket.

Legfrissebb hír a lánc háza tájáról, hogy a Század Minőségi Díj gyémánt fokozata elismerésben részesült a CBA, amelyet Dr. Malasics András, a CBA Kereskedelmi Kft. általános vezérigazgatója vett át a B.I.D. nemzetközi szervezet elnökétől, Jose E. Prietótól.


A B.I.D. (Business Initative Directions) versenyében a világ közel száz országának különböző tevékenységű vállalkozásai mérettettek meg, melyek közül élelmiszer-kereskedelmi szervezetként egyedül a CBA-t találták alkalmasnak a jelentős elismerésre. Az elnyert gyémánt fokozatú díj a minőségbiztosítás, a szigorú környezetvédelmi előírásoknak való megfelelés és az élelmiszer-biztonság terén elért eredmények elismerésének szól. n

Kapcsolódó cikkeink