A Positive Adamsky-val erősít tovább trade-ben a Heineken
A Heineken Hungária és a Positive Adamsky az elmúlt 3 év során már többször is dolgozott együtt eseti megbízások útján, idéntől az ügynökség a sörgyártó márkáinak hazai trade marketing tevékenységében is szerepet vállal.
A Positive Adamsky viszi 2021-ben a Heineken Hungária és a hozzátartozó márkák (Heineken, Soproni, Gösser) trade kommunikációs projektjeit. Az ügynökség 2018-tól kezdve már számos feladatot látott el a sörgyártó egyes divízióinak, most viszont sikerült szorosabba fűzniük a partnerséget.
A mostani, trade marketing tevékenység lebonyolítására és kivitelezésére vonatkozó megbízás magába foglal többek közt HoReCa és kiskereskedelmi helyszíneken történő aktivitásokat, fogyasztói promóciókat, valamint különböző, trade anyagok elkészítésében történő együttműködést is.
„Nagy öröm számunkra, hogy az eddigi, eseti alapon történő munka után most egy sokkal szorosabb együttműködésben is ki tudjuk próbálni magunkat a Heinekennel. Jó ismerkedési alap volt ez az elmúlt 3 év, emiatt pedig optimistán vágunk neki a 2021-es évnek az egyik legnépszerűbb sörmárka oldalán” – nyilatkozta Vaszary Ádám, a Positive Adamsky egyik ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a málna ízű, alacsony kalóriatartalmú Dreher 24
A termék nem csak ízesítésében új, de a portfólió többi…
Tovább olvasom >Nem is onnan van az IPA, amit eddig hittünk
A CNN által közölt információk szerint a legendák, melyek szerint…
Tovább olvasom >Már lehet szavazni az Ország Sörének receptjére
Elrajtolt az az országos online szavazás, ahol a hazai sörrajongók…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi tanúsítványok garantálják a termékek és szolgáltatások magas minőségét a SPAR-nál
Minőségi tanúsítványok garantálják az élelmiszer-biztonságot és a termékminőséget a SPAR…
Tovább olvasom >Tovább erősítette nemzetközi pozícióját és milliárdos beruházásokkal zárta a 2023-as évet a BioTechUSA-cégcsoport
Emelkedő pályán maradt a nehéz gazdasági környezetben is a BioTechUSA-cégcsoport,…
Tovább olvasom >Az Unileverrel lépett a fullfilment piacra a Waberer’s Csoport
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi…
Tovább olvasom >