A Miele lett a legjobb márka
A német fogyasztók a háztartásigép gyártás területén úttörőnek számító Mielét a „valaha volt legjobb márka” díjjal jutalmazták a „legjobb termékmárka” kategóriában. Nem akadt még olyan márka, melyet az elmúlt évtizedben olyan nagy becsben tartottak volna, mint a Gütersloh-központú, családi vállalkozásként alapított brandet.
A legjobb márka rangsora az egyedüli Németországban, mely mind a piaci sikerük, mind az ügyfelek preferenciái alapján is értékeli a vállalatokat. A rangsort a GFK egy felmérésére alapozva állítják fel évről-évre, mely körülbelül 40 iparág legkiemelkedőbb márkáinak piaci sikerességét vizsgálja. Emellett egy 5 000 fogyasztóból álló reprezentatív minta márkahűségre, minőségre, hírnévre és nemzetköziségre alapozott legsikeresebb termék- és cégmárka ajánlását is figyelembe veszi.
A „valaha volt legjobb márka” díj a kezdetek (2004) óta jegyzett összesített pontszámokat tükrözi. A Miele 2005 óta megszakítás nélkül remekel a Top Tíz legjobb termékmárka között, sőt 2009-ben meg is szerezte az első helyet. 2007 óta a 10 legjobb cégmárka között tartják számon, ahol szintén a No. 1 helyen végzett 2007-ben. A Miele jelenleg mindkét kategóriában a negyedik helyen áll, innen ered kivételes pozíciója. A „valaha volt legjobb termék” kategóriájának 2. és 3. pozícióját a Lego és a Nivea foglalja el.
„Ez a díj a márkába vetett hosszan tartó bizalom és tartós siker előtt tiszteleg. Mindent összevetve végső soron ez a fogyasztóktól ered és az összes alkalmazottunknak szól” – mondta Dr. Reinhard Zinkann, a Miele csoport ügyvezető partnere a müncheni Bayerischer Hof Hotelben megrendezett „legjobb márka” gálán.
Jécsy Norbert, a Miele Kft. ügyvezető igazgatója hozzátette: „A legértékesebb dicséret, melyet valaha egy prémium márka kaphat az, ha a fogyasztók dicséretének tárgyává válik, ők helyezik azt a legjobbak közé.”
A „legjobb márka” díjat a GFK piackutató intézet mellett német médiumok, digitális- és interaktív, valamint kommunikációs médiaszolgáltatók, illetve a Márkaszövetség hozták létre.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >