A METRO Kereskedelmi Kft. fókuszában a sajátmárkás termékek
A mai naptól indul a METRO Kereskedelmi Kft. új, két hétig tartó sajátmárkákra fókuszáló kampánya, amely a profi vásárlók igényeihez alakított márkákból áll és több száz terméket kínál „ütős akciók” keretében, illetve bemutatkoznak új sajátmárkás termékek
„Ez a kampány a sajátmárkákkal szolgálja törzsvásárlóink, például szállodák és éttermek, kereskedők és irodák különleges igényeit. A működésükre vonatkozó ismereteink és elkötelezettségünk segített abban, hogy kiváló minőségű, felhasználóbarát és egyéni igényekre szabott termékeket kínáljunk. A kampány kiemelt szerepet foglal el vállalatunk életében, hiszen egy igen jó csapatmunka eredménye. Az offenzíva szó jellemzi legjobban a kampányt, hiszen áruházaink és közvetlen környezetük is a sajátmárkákat hangsúlyozzák, megjelenésükkel és az áruházban zajló eseményekkel is.” – mondta Tatár Csilla, a METRO Kereskedelmi Kft. Sajátmárka Csoport vezetője. Rendkívül versenyképes áraikkal a sajátmárkás termékválasztékuk nagyban hozzájárul ahhoz, hogy profi vásárlóik felvirágoztathassák saját üzletüket.
A METRO Kereskedelmi Kft. hat márkára koncentráló portfoliója biztosítja az áttekinthető struktúrát és a megfelelő célcsoportok általi jobb megismerhetőséget. A saját márkákat a vásárlókkal szoros együttműködésben alakították ki, akik jelezték különleges igényeiket a minőség, teljesítmény, csomagolás és ár kérdésében. Emellett a magyarországi METRO piacelemzéseket, valamint alapos laboratóriumi vizsgálatokat is végeztet. A hat márka, mely ennek a kampánynak a gerincét képezi: Aro, Fine Food, Horeca Select, H-Line, Rioba és a Sigma.
Mind a hat márka innovációt és kiemelkedő minőséget ötvöz versenyképes árral. Olyan minőséget kínál, ami a piacon jelen levő legjobb szinthez hasonlítható. Ezeket a szigorú termékspecifikációk valamint az alaposan tesztelt ellenőrző rendszer biztosítja. Összességében ez az új megközelítés lehetővé teszi számukra, hogy profi vásárlóinknak valódi hozzáadott értéket biztosítsanak, mely különösen fontos egy gazdasági visszaesés idején.
A teljes üzleti modellt, melynek szerves részét képezik a sajátmárkák, még inkább a szállodákból és éttermekből, kereskedőkből, szolgáltatókból és irodákból álló vásárlói törzsközönség igényei szerint alakítják. A megerősített sajátmárkás kezdeményezés mellett az átalakított áruházformátumok, a kiszállítási szolgáltatás bevezetése, a fokozott célcsoport-kezelés, a rendkívül versenyképes árképzés és a még inkább vásárlói igényeknek megfelelő vásárlás kerül létrehozásra. Összességében ezek az intézkedések lehetővé teszik a METRO Cash & Carry számára, hogy megőrizze vezető helyét a nagykereskedelmi piacon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >