A Magyar Turizmus Zrt. a Mcdonald's étteremlánccal szerződött
A Magyar Turizmus Zrt. németországi képviseletének kiemelt céljai közt szerepel a német fiatalok hatékony megszólítása, ugyanis a Magyarországra érkező tradicionális német vendégkör átlagéletkora növekszik, és egyre inkább az idősebb korosztály érkezik hazánkba. Több más akció mellett, a turisztikai kirendeltség ezért a 800 étteremmel rendelkező McDonald's étteremlánccal kötött szerződést – tájékoztatta lapunkat a Magyar Turizmus Zrt.
Az eset azért is egyedülálló, mert mindkét fél részére ingyenes megállapodásról van szó. A gyorsétterem-lánc a Magyar Turizmus Zrt. szabadon felhasználható filmnyersanyagát vette át, és hét különböző témában készített ezekből klipeket.
Lipcsétől Saarbrückenig, illetve Hamburgtól Münchenig minden üzletben, minden 10 percben lejátszásra kerülnek e turisztikai kisfilmek. Ez összesen 793.000 alkalmat jelent a teljes üzlethálózatra vetítve. A német „hamburgerláncnak” napi 2.5 millió látogatója van, így az együttműködés alapján kapott média-megjelenés értéke csak euró százezrekben mérhető.
Már az első napok visszajelzései is annyira pozitívak, hogy a McDonald's kijelentette, a továbbiakban is szívesen vetíti a Magyar Turizmus Zrt. anyagait, ha a képviselet valamely fontos budapesti vagy magyarországi eseményre kívánja felhívni a fiatalok figyelmét – írja a penzcentrum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az ételárus nehéz kenyere – A nap videója
A film információi szerint 10 dollárcent egy adag ebből az…
Tovább olvasom >„Kényelmi” tálca – A nap képe
A hirtelen mozdulatok sem okozhatnak kárt a Couch Drink +…
Tovább olvasom >