A L’Oréal a Viva Tech-en mutatta be technológiai újításait
A párizsi technológiai világkonferencián mutatta be a L’Oréal a „Határtalan szépség”-et, a Csoport legújabb hangvezérelt, mesterséges intelligenciával (AI) és kiterjesztett valósággal (AR) működő technológiai fejlesztéseit, melyek a szépség és fogyasztói élmény jövőjét szemléltetik.
Lubomira Rochet, a L’Oréal digitális vezérigazgatója a következőket nyilatkozta a Viva Tech kapcsán: „Örülünk, hogy idén is csatlakozhattunk a Viva Technology konferenciához, melyet minden évben, Franciaországban, a L’Oréal hazájában rendeznek meg. Ez egy nagyszerű lehetőség, hogy megmutassuk a szépséggel kapcsolatos víziónkat, amely sokrétű, de mindenki számára hozzáférhető, beleértve a világ minden tájáról érkező igényeket és törekvéseket. Az olyan új technológiák, mint a kiterjesztett valóság, a mesterséges intelligencia és a hangvezérlés számtalan lehetőséget biztosítanak, hogy képesek legyünk még inkább személyre szabott és kifinomult szolgáltatásokat nyújtani. Mindemellett termékeinknél figyelembe vesszük a fenntarthatóság elemeit, fogyasztóinkat pedig igyekszünk minél inkább bevonni az ilyen folyamatokba, hogy bárhol, bármikor hozzáférhető élményt biztosítsunk számukra.”
A látogatóknak négy területen keresztül mutatták be a jövő szépségét.
Határtalan technológia:
– Az idei fő újítások közül a L’Oréal bemutatta a Virtual Hair Advisor-t, amely a ModiFace találmánya. A „virtuális hajtanácsadó” lehetővé teszi, hogy a látogatók hangvezérlés segítségével különböző hajszíneket próbáljanak ki virtuálisan, és a L’Oréal szakértőitől kapjanak professzionális tanácsokat.
– A bőrgyógyászokkal együtt fejlesztett Vichy SkinConsultAI egy digitális bőrdiagnosztika, amelynek célja, hogy felismerje az öregedés jeleit és személyre szabott bőrápolási tanácsokat adjon. A ModiFace-szel és a L’Oréal R&I-al készített SkinConsultAI alapja az a technológia, amely több mint 15 éves tudományos kutatáson alapszik a bőr öregedésével és a mesterséges intelligenciával kapcsolatban.
– A La Roche-Posay által fejlesztett Effaclar Spotscan webes alkalmazás, amelyet bőrgyógyászokkal együtt fejlesztettek ki, hogy elemezzék az aknéra hajlamos bőrt. Az alkalmazás a tudományos adatokra és a mesterséges intelligenciára támaszkodva képes tanácsokat adni és személyre szabott segítséget nyújt a pattanásos bőr kezeléséhez, ha szükséges, bőrgyógyász konzultációt is biztosít.
Határtalan perszonalizáció:
– A Lancôme Shade Finder szintén mesterséges intelligencián alapul. Az Shade Finder képes a fogyasztó igényére szabva megtalálni az ideális árnyalatot, közvetlenül a vásárlás helyén. Ez a szolgáltatás 2019 végére több mint 1 000 helyen lesz elérhető szerte a világon.
A L’Oréal most először mutatta be a My Little Factory-t, egy olyan technológiai újítást, amely lehetővé teszi a személyre szabott alapozók széles körű előállítását a jövőben.
Határtalan kreativitás:
– A 360° merülési zóna lehetővé tette a látogatók számára, hogy felfedezzék a szépségtrendeket a világ minden tájáról, melyeket a közösségi médiában a mesterséges intelligencia segítségével észlelnek.
Határtalan agilitás:
– Az új Lancôme és Viktor&Rolf illatok kapcsán a látogatók betekintést nyerhettek a 3D nyomtatás és testre szabás világába, illetve kipróbálhatták az új Giorgio Armani rúzs-automatát integrált virtuális árnyalat tesztelővel, amelyet a ModiFace fejlesztett.
Kapcsolódó cikkeink
Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >A Mesterséges Intelligencia már a kereskedelemben is elindította a forradalmat
A Mesterséges Intelligencia (AI) és vívmányai, például a nagy nyelvi…
Tovább olvasom >Ezekkel a témákkal nyertek a L’Oréal-UNESCO „A Nőkért és a Tudományért díj” kutatónői
Az örökletes szembetegségek kezelésére pár éve még nem volt válasza…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >