A lengyel Maximus vodka macsósága – A nap képe
„Vodka ízű vodka férfiaknak” – szól az egyik Maximus vodkahirdetés szlogenje!
Egy olyan – elvben – színtelen, szagtalan ital, mint a vodka, márkaértékének jelentős hányada marketingjében rejlik. A nem ízesített vodkák árában a legnagyobb szerepet a „körítés” játssza: a palack, a reklám, a ki tudja hányszoros finomítás ígérete. A téma megér egy elemzést (megvolt!).
Ahogy ott írtuk: a férfiasságra építő márkák megközelítése kétféle: az amerikai Skyy kommunikációja erotikával van túltöltve, a „meztelen hússal” vagy annak ígéretével, ezzel szemben a közelmúltban bevezetett lengyel Maximus totál maszkulin üzenetű, a természet durva kihívásaival küzdő férfit teszi hirdetője szereplőjének.
A fent idézett szlogen szerintünk nemcsak a macsó ízlést közvetíti, de enyhe fricska is az ízesített vodkák divatjának, amihez képest a Maximus férfiasabbnak pozícionálja magát.
A hirdetéseken egyébként egy 84 éves, és még mindig nagyon sikeres festőművész, Mort Kunstler olajfestményei láthatók. Ahogy a forgalmazó fogalmaz: a képek arról szólnak, hogy a férfiak csak úgy lehetnek sikeresek, ha összeszedik bátorságukat és bevetik minden férfiasságukat!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hogyan vegyél ki egy darab sajtot a frigóból a konyha összejárása nélkül? – A nap videója
Persze amikor home office-ban dolgozol, és ki akarod nyújtóztatni az…
Tovább olvasom >Romániában januárban csaknem 44 százalékkal csökkent a vendégéjszakák száma
Januárban csaknem 44 százalékkal, 884 300-ra csökkent Romániában a vendégéjszakák…
Tovább olvasom >Turisztikai ügynökség: visszafogott tavasz után eredményes nyárra van esély
A turizmusban visszafogott tavasz után eredményes nyárra van esély az…
Tovább olvasom >