A kozmetikai ipar és a kiterjesztett valóság

Szerző: Trademagazin Dátum: 2018. 11. 21. 09:54

Virtuális sminktanácsadás, hajtanácsadás, bőrdiagnosztika és okostükör: többek között ilyen fejlesztéseket és újdonságokat mutatott be a L’Oréal a párizsi Viva Tech-en a hétvégén. Az eszközök között olyan személyre szabott termékek és eszközök is megjelennek, amelyekbe az AR (kiterjesztett valóság) és az AI (mesterséges intelligencia) elemeit is beépítik.

Az új fejlesztés által a felhasználók virtuálisan próbálhatnak fel személyre szabott sminkeket, és élőben konzultálhatnak egy sminktanácsadóval. Hasonló élményt kínál a kifejezetten a Viva Tech-re fejlesztett okostükör is, amelyet a korábban említett Modiface és a L’Oréal start up partnere, a MemoMi fejlesztettek.
A L’Oréal Professionnel a hajtanácsadásban kínál 3D-s mesterséges intelligenciára épülő fejlesztést, amellyel virtuálisan próbálhatunk ki különböző hajszíneket és hajstílusokat.

Az online vásárlás területén a kínai L’Oréal két innovációt is bemutat:
• A L’Oréal Paris férfi kozmetikai márkája, a Men Expert egy hangvezérelt „komornyikot” fejlesztett, amely személyre szabott bőrápolási tippekkel látja el az alkalmazást használó férfiakat.
• A másik újdonság a L’Oréal Paris számára fejlesztett, világhálóra csatlakoztatható, hangvezérelt tükör, amelyet a kínai kereskedőcég, az Alibaba együttműködésével dolgoztak ki. A tükör közvetlenül meg tudja vásárolni a fogyasztó által kinézett sminkhez szükséges termékeket a TMall webshopban.

Kapcsolódó cikkeink