A következő években megduplázódhat a Deutsche Hospitality hotelek száma
A következő években megduplázódhat a Deutsche Hospitality hotelek száma, a tervek szerint idén Ausztriában, Svájcban nyit új szállodákat a Deutsche Hospitality csoport – mondta Apaczeller Krisztina, az IntercityHotel Budapest értékesítési igazgatója csütörtökön Budapesten.
A Keleti pályaudvarnál megnyílt első magyarországi IntercityHotel szállodában tartott sajtótájékoztatón kiemelte: a német Deutsche Hospitality cégcsoport 30 millió eurós beruházással épült 312 szobás szállodájában egy éttermet és egy BistroLounge & Bart alakítottak ki, valamint helyet kapott egy konferencia rész is, amely öt termével 200 fő befogadására alkalmas.
Polgár Tibor szállodaigazgató elmondta: Budapesten 25 évre kötöttek szerződést az üzemeltetésről a német tulajdonossal. A csoportnak 120 szállodája van jelenleg, ezt bővítik várhatóan a következő öt évben 200-300 szállodára. Idén Amszterdamban, Zürichben és Ausztriában több helyen is nyílik új szállodájuk. Budapesten is tervben van fejlesztés, ahol több márkája is megjelenhet a csoportnak – mondta.
A budapesti szállodát 40 dolgozóval tervezték megnyitni, végül a járvány okozta nehézségek miatt 16 munkatársat vettek fel. Ősztől a turizmus beindulásával tovább bővítik a létszámot közlése szerint.
Az IntercityHotel épületének tulajdonosa, a hamburgi B&L Group hosszú évek óta az IntercityHotel GmbH partnere, a budapesti szálloda a kilencedik, egyben első magyarországi épületük.
Az autóval érkezők számára a nyilvános mélygarázsban 230 parkolóhely áll rendelkezésre, a garázsban e-töltőállomást is kialakítottak. A digitális szobakulcsként is szolgáló IntercityHotel applikáció segítségével pedig a vendégek érintésmentesen tudnak be- és kijelentkezni, illetve fizetni – közölték.
A fenntarthatóság terén is konkrét terveik vannak: 2050-re klímasemlegessé szeretnének válni az üzemeltetés terén. A vállalat stratégiájával összhangban a közösségi közlekedés elérhetősége egy fontos helyszínválasztási szempont az IntercityHotelek nyitásakor, így azok elsősorban vasúti főpályaudvarok, repülőterek és tömegközlekedési csomópontok tőszomszédságában épülnek. A szálloda zöldenergiát használ, a rendelt ételek nyersanyagai lehetőség szerint maximum 250 kilométer távolról érkeznek, és elsőként vezették be a Green Meeting koncepciót Magyarországon. Polgár Tibor elmondta, hogy ennek alapján nem használnak műanyagpalackos vizet, továbbá csak fair trade kávét, teát és szezonális, valamint lokálisan beszerzett snackeket biztosítanak a vendégeknek.
A Deutsche Hospitality csoport IntercityHotel márkája több mint 40 felső-középkategóriás városi szállodát foglal magában, elsősorban repülőterek és vasúti főpályaudvarok közvetlen közelében. Az IntercityHotel portfóliójába tartozó szállodák megtalálhatók Magyarországon, Németországban, Ausztriában, Hollandiában, Omanban és Kínában, további 20 pedig fejlesztés alatt áll. A B&L Group hamburgi székhelyű vállalat, amely több mint 50 éves ingatlanfejlesztői múltra tekint vissza Németországban. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Nagy Márton: a magyarországi turizmus hasít
A magyarországi turizmus hasít, Ferihegy Európa leggyorsabban bővülő repülőtere –…
Tovább olvasom >Szallas.hu: az őszi belföldi foglalások negyedét SZÉP-kártyával fizették
Az őszi belföldi foglalásokhoz kapcsolódó online fizetések összértékének negyedét SZÉP-kártyával…
Tovább olvasom >Kilenc kiválóság vehette át a turizmus legmagasabb állami kitüntetését
A három kategóriában odaítélhető Kőrösi Csoma Sándor-díjakat olyan kiemelkedő szakemberek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >A MOL Campus mindkét étterme, a Virtu és a Zazie is Michelin ajánlást kapott
Mindössze egy évvel a megnyitásukat követően a MOL Campus mindkét…
Tovább olvasom >Változások az alkoholreklámozási szabályokban 2024. január 1-től
2024. január 1-jétől jelentős változások lépnek életbe az alkoholreklámozás terén,…
Tovább olvasom >