A kötelező akciókon túl – több mint 600 újabb termék árát stoppolta be a Tesco
A Tesco a kötelező akciózás kivezetése után is folyamatosan csökkenti árait, hogy segítse a magyar családokat a kiszámítható és takarékos bevásárlásban. Az áruházlánc az eddigiekhez képest ugyanis újabb több mint 900, gyakran keresett márkatermék árát tartja garantáltan tartósan alacsonyan, valamint további 600-nál is több olyan termék alapárába is jelentősen befektet, amelyekről a vásárlók az áruk miatt eddig lemondani kényszerültek. A Tesco ezzel együtt több ezer fogyasztási cikket biztosít tartósan olcsón, hozzájárulva a háztartási kiadások csökkentéséhez és a hazai belső fogyasztás ösztönzéséhez.
A Tesco a kötelező akciózás megszüntetését követően is alacsony árakkal támogatja a családi kiadások visszaszorítását több ezer élelmiszer és nem élelmiszer jellegű termék esetében.
„Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a szabályozásoktól függetlenül előre tervezhető, olcsó bevásárlási lehetőséget kínáljunk vásárlóinknak, akik így egy helyen és kiszámítható áron tudják beszerezni azokat az árucikkeket, amelyek a legfontosabbak számukra. Nem szeretnénk, hogy vásárlóinknak az árak miatt kelljen kompromisszumot kötniük, ezért folyamatosan bővítjük Árgarancia programunk termékkörét, valamint újabb és újabb termékcsoportokra indítunk tartós árcsökkentést. Most szeptembertől például újabb további több mint 600 fogyasztási cikk árába fektetünk be. Bízunk benne, hogy ez nem csupán a magyar családoknak jelent segítséget, de egyúttal ösztönzi a hazai belső fogyasztást és hozzájárul a központi költségvetés ÁFA-bevételeinek növekedéséhez is”
– mondta Hevesi Nóra, a Tesco-Global Zrt. kommunikációs vezetője.
A Tesco szeptember 12-től kezdődően újabb több mint 900 árucikket von be az Árgarancia programba, a leggyakrabban keresett márkatermékkel bővítve az eddig túlnyomórészt sajátmárkás termékekből álló kedvezményes árú választékát. Olyan nagy márkák kaphatók így alacsony áron, mint a Milka, a Haribo, a Nivea, a Törley, a Heineken, a Coca-Cola, a Pick, a Herz, a Chio vagy az Ariel. Emellett a magyarok számára legfontosabb fehérjeforrások, a friss, pultos csirke- és sertéshús is garantáltan olcsón kapható a Tescónál. Az áruházlánc ezzel összesen már közel 1700 termék esetében vállal garanciát arra, hogy amennyiben valaki alacsonyabb áron jut hozzá ezekhez a termékekhez, visszafizeti neki a különbözetet.
Mindezen felül a Tesco további több mint 600 állateledel és tartós élelmiszer árát csökkenti tartósan szeptember 12-től a korábbi, háztartási és szépségápolási termékekre vonatkozó árcsökkentő kampány kedvező fogadtatását látva. Az érintett árucikkek között találhatók konzervek, reggelizőpelyhek, instant ételek és alapok, tészta, rizs, valamint a speciális, illetve egészséges táplálkozási igényeknek megfelelő (pl. vegán, cukor- és gluténmentes) termékek. A vásárlóknak így nem kell csupán az ár miatt lemondaniuk olyan élelmiszerekről, mint a Pedigree és Friskies kutya-, illetve Felix és Whiskas macskaeledelek, a Maggi kockák, a Knorr levesporok és szószok, a Rio Mare tonhalak, a Barilla tészták, a Kellogg’s gabonapelyhek, a Hellmann’s szószok, a Nutella mogyorókrém vagy az Abonett szeletek, az Alpro növényi italok, a Cerbona müzliszeletek, valamint a Gullon kekszek.
Kapcsolódó cikkeink
Hetedik napja a Tesco az Árfigyelő bajnok
A kiskereskedelmi áruházláncok közül már hetedik napja a Tesco kínálja…
Tovább olvasom >Budapest egyéves élelmiszer-pazarlásával megegyező mennyiségű élelmiszert mentett meg a Tesco áruházaiból
Nemrég adta át a Tesco az Élelmiszerbanknak a 100 milliomodik…
Tovább olvasom >Biztonsági robotokkal védekezik a Tesco a betörések ellen
A Tesco innovatív lépést tett a bolti bűnözés visszaszorítására: biztonsági…
Tovább olvasom >További cikkeink
Suppan Gergely: stabil növekedés indulhat a kiskereskedelmi szektorban
Az utóbbi hónap adata biztató abból a szempontból, hogy elindulhat…
Tovább olvasom >Heteken belül több milliárd euró támogatás nyílik meg a zöld beruházásba kezdő vállalatoknak
Várhatóan idén novemberben több mint 3 milliárd eurós kerettel nyílik…
Tovább olvasom >Virágzik a használt termékek piaca
A felnőtt magyar lakosság kétharmada vásárolt már használt terméket, elsősorban…
Tovább olvasom >