A kereskedelem éves mérlege szebb lett a vártnál
A karácsonyi-szilveszteri szezonnal leginkább a plázák és hipermarketek elégedettek, de az olcsó termékeket kínáló diszkontoknál is jól csengett a kassza.
A Tesconál most is az éves forgalom 25-26 százaléka jött be a karácsonyi időszakból. Az első becslések szerint a társaság forgalma az infláció felett, 10 százalékkal nőtt a tavalyi ünnepi szezonhoz képest. Az Auchan és Electronics boltok forgalmával is elégedett volt a tulajdonos, a hipermarketekben a minőségi italokon és az illatszercsomagokon kívül jól fogytak az elektronikai termékek is. Az értékesítést mindenhol elősegítette a kedvezményes hitellehetőség.
A Media Marktnál mennyiségben és értékben egyaránt jól teljesített a karácsony, a sláger 2007-ben a szórakoztatóelektronika volt.
A Drogerie Markt forgalmában furcsa kettőség volt felfedezhető, a megszorítások miatt a vásárlás később kezdődött és erős volt az árverseny, amit leginkább az egy-két ezer forintos szépségcsomagok iránti bővülő kereslet mutatott, de a minőségi, drágább parfümök értékesítése a 2006-os mértéknél jobban megugrott a karácsonyi szezonban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkent a szakadék a fővárosi és a vidéki bérek között
2020-ban is Budapesten lehetett a legjobban keresni Magyarországon, azonban a…
Tovább olvasom >Egy felmérés szerint a magyar munkavállalók tartós változásokra számítanak a foglalkoztatásban
A koronavírus-járvány hatására tartós változásokra számítanak a foglalkoztatásban a magyar…
Tovább olvasom >Javul a magyarok hangulata, de erősödnek a korrupciótól való félelmek
A világ lakossága továbbra is a koronavírust tekinti a társadalom…
Tovább olvasom >