A hírös városba is házhoz jön a Tesco
Októbertől indul Kecskeméten és környékén a Tesco házhozszállítás. Az áruházlánc 25 új kolléga munkába állításával gondoskodik az itt élő, körülbelül 215 ezer lakos kiszolgálásáról. A házhozszállítási szolgáltatás bővítéssel országosan így már több mint 1,6 millió háztartás számára lesz elérhető – Tesco honlapján vagy mobiltelefonon keresztül – az online bevásárlás lehetősége, amelyre érdemes már most regisztrálni.
2019. szeptember 11. A tanév újraindulásával ismét besűrűsödtek a napok. Az iskola, óvoda, valamint a munka és különórák mellett a családokban egyre kevesebb idő jut a közös programokra. Az együtt töltött idő különösen értékes, ezért óriási segítség, ha a hétvégi nagy bevásárlást minél könnyebben és gyorsabban intézhetjük. Az egyre több magyar háztartást lefedő Tesco Online Bevásárlás október elején Kecskemétre, Ballószögre, Helvéciára, Nagykőrösre, Kiskunfélegyházára, Ceglédre, illetve Nyársapátra is megérkezik. Az itt lakó körülbelül 215 ezer ember így otthon, akár a kanapéról pár kattintással kiválaszthatja, mire van szüksége, az áruházlánc pedig házhoz viszi a megrendelt termékeket. A szolgáltatásra előzetesen regisztrálók két darab, kedvezményes vásárlásra jogosító kupont kapnak, amelyeket online válthatnak majd be.
25 új kolléga munkába állításával az eddigi több mint 1,5 millió mellett – a mostani bővüléssel – további 85 ezer háztartás, és egy újabb régió számára lesz elérhető az online bevásárlás lehetősége. Budapest, Szeged, Győr, Veszprém, Székesfehérvár, Debrecen és Pécs régióival együtt októbertől országosan összesen már 129 településen vehető igénybe a szolgáltatás. A vásárlók kétórás idősávok kiválasztásával, akár három hétre előre is leadhatják rendelésüket a közel 20 ezerféle, a kecskeméti áruházban elérhető termékekre, amelyek kiszállítását reggel 8 és este 10 óra között kérhetik.
Az áruházlánc a technikai fejlesztései (applikáció, önkiszolgáló kassza, Scan&Shop és Click&Collect szolgáltatások) mellett így az online rendelés és a házhozszállítás folyamatos bővítésével is hozzájárul a jobb és gördülékenyebb vásárlói élményhez.
Kapcsolódó cikkeink
Tesco: második szakaszába ért a „növényi alapú termékek” növekedése
A brit Tesco a növényi alapú élelmiszerek iránti kereslet második…
Tovább olvasom >Dedikált menopauza-részleget hozott létre a brit Tesco
Menopauza-részleget tesztel a brit Tesco: a női változó korhoz kapcsolódó…
Tovább olvasom >Az aznapi kiszállítás a magyar vásárlók vágya
A közép-európai vásárlók körében egyértelműen a gyors házhoz szállítás a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >