A higiénia terén is megváltoztak a fogyasztók elvárásai
Az Essity a világ egyik vezető nemzetközi higiéniai és egészségügyi termékeket gyártó vállalata. A cég professzionális higiéniai márkája, a Tork 1992 óta van jelen Magyarországon. Az elmúlt 30 év során nemcsak a vállalat termékpalettája, hanem a higiéniai piac és a fogyasztói elvárások is jelentősen megváltoztak.

Nagy Géza
„Az 1990-es évek elején a nyilvános mosdók többnyire csak egy textil törölközőt és egy kis darab szappant kínáltak. Mára a kézhigiénia teljesen megváltozott, és az elmúlt három évtizedre visszatekintve büszke vagyok arra, hogy úttörő szerepet játszottunk a professzionális higiéniai kultúra kialakításában Magyarországon. Olyan fenntartható higiéniai megoldásokat tudtunk biztosítani, amelyeket naponta több ezer ember használ az irodákban, éttermekben, gyárakban és bevásárlóközpontokban”
– emlékszik vissza Nagy Géza, a Tork Délkelet-Európáért és Magyarországért felelős kereskedelmi igazgatója. A márka kínálatában mosdóhigiéniai termékek (kéztörlő papírok, szappanok, toalettpapírok és adagoló rendszereik), szalvéták, konyhai/ipari törlőpapírok és tisztítókendők szerepelnek. Minden egyes megoldást a különböző szegmensek speciális igényeihez fejlesztettek ki, legyen az HoReCa, kereskedelmi, ipari vagy egészségügyi szegmens.
A fenntarthatóság alap elvárássá vált
A fenntarthatóság az élet szinte minden területén alapvető követelménnyé vált, és ez a higiéniai piacra is igaz. Az Essity számára a fenntarthatóság az üzleti filozófia középpontjában áll, ez a jövőorientált megközelítés egyértelműen tükröződik termékeiben és szolgáltatásaiban. A Tork megoldásai segítenek a partnereknek időt és pénzt megtakarítani, miközben fenntarthatóbbá tehetik működésüket is.
„A fenntarthatóság minden területen előtérbe került, megváltoztak ügyfeleink – és általában a fogyasztók – elvárásai. A fenntarthatóság és a hatékony megoldások mindennapi igényként szinte minden üzleti szegmensben alapvető szemponttá váltak, mi pedig igyekszünk minden tekintetben megfelelni ezeknek az elvárásoknak. Ezt holisztikus szemléletben és fejlesztésben alkalmazzuk”
– hangsúlyozta Nagy Géza.
Ez a következetesség vezetett az utóbbi időben olyan innovatív termékek bevezetéséhez, mint a természetes alapanyagokból gyártott tiszta habszappan és a 99%-ban bioalapú és biológiailag lebomló anyagokból készült tisztítókendő. A bioalapú tisztítókendő kétszeres díjazott termék a rangos Interclean Amsterdam Innovation Awardon – a legjobb fenntartható termékek és az általános termék kategóriákban. Essity gyáraink a legnagyobb volumenben értékesített Tork SmartOne és Tork Reflex töltőanyagainkat használt papír és kartondobozok újrahasznosításával állítja elő.
„Minden megoldásunkkal arra törekszünk, hogy olyan egyensúlyt teremtsünk, amellyel ügyfeleink a Tork termékek használatával csökkenthetik ökológiai lábnyomukat, miközben a legmagasabb szintű, fenntartható higiéniai elvárásoknak is megfelelnek” – összegezte a szakember. „Megtiszteltetés, hogy idén 11. alkalommal kaptuk meg a Business Superbrands díjat. Sikerünk egyik alapja csapatunk erős elkötelezettsége partnereink felé. Munkánk elismerése további motivációt jelent számunkra, és megerősít bennünket abban, hogy jó úton járunk”
– tette hozzá Nagy Géza.
Kapcsolódó cikkeink
A higiéniában is fő szemponttá vált a fenntarthatóság
Az Essity a világ egyik vezető, higiéniai és egészségügyi termékeket…
Tovább olvasom >Ott voltunk a (játék)szeren (2. rész)
Megtelt szeptember 19–23. között a Trade Játszótér, vagyis a Trade…
Tovább olvasom >Rendőrséggel közösen csapott le a Nébih az illegális élelmiszer-előállítóra
Pest megyei illegális élelmiszer-előállítón ütöttek rajta 2022 novemberében a rendőrséggel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Év Széchenyi Vállalkozása 2022: „A Család Különdíja” elismerést a Trade magazin kiadója kapta
Immár nyolcadik alkalommal került sor „Az Év Széchenyi Vállalkozása” díj…
Tovább olvasom >A világgazdaság lassulására készülnek fel a vállalatvezetők
Gazdasági visszaesésre számítanak a vezérigazgatók világszerte – mutat rá az…
Tovább olvasom >Nagy Márton: február-március környékén az élelmiszerárak is tetőzhetnek
Magyarország 1,5 százalékos GDP-bővüléssel elkerülheti idén a recessziót, az infláció…
Tovább olvasom >