A Helly Hansen lesz a híres síiskola ruhaszponzora
A Helly Hansen lesz a híres Ecole du Ski Français (ESF) síiskola hivatalos ruhaszponzora a 2015/16-os és a 2016/17-es síszezonra. Az skandináv márka olyan egyenruhákat tervezett az ESF számára, amiben a technológiai megoldások és a versenyek inspirálta dizájn egyaránt szerepet kap. Így viselői a teljesítmény, a kényelem és a stílus legideálisabb kombinációját kapják egy öltözetben.
Nem olyan rég kezdődött el az idei síszezon, és megállapíthatjuk, hogy a síelés továbbra is a legnépszerűbb téli sport az európaiak körében; minden évben több mint 10 millióan keresik fel csak a francia síparadicsomokat.
A Helly Hansent a prémium síterepek első számú választása, a márka több mint 60 síterep és túraközpont hivatalos ruhaszponzora világszerte. Az ESF-fel való szövetség tovább erősíti a márka elköteleződését a téli sportok szakértői iránt.
Nem véletlenül bízik meg a Helly Hansenben több mint 33 000 professzionális síelő és hegymászó. a a szabadban edzenek, mozgás közben a ruházat gondoskodik a kellő védelemről és a stílusos megjelenésről, bármilyen is legyen az időjárás.Ezeknek a sportolóknak a lehető legjobb felszerelésre van szükségük, ami minden körülmények között szárazon és melegen tartja őket, és megóvja a természet viszontagságaitól.
Napjainkban az École du Ski Français a legnagyobb síiskola a világon, több mint 800 000 képesítést állít ki és két millió diákot okít évente. A Helly Hansen által az EFS számára tervezett öltözeteket az ISPO kiállításon, egy külön sajtóesemény keretében ismerheti meg a nagyközönség. A konferenciát február 5-e és 8-a között rendezik Münchenben.
Kapcsolódó cikkeink
Nem fenntartható a jelenlegi ruhaipar, drágulás jön
Az EU olyan szabályozáson dolgozik, amely a divatcégeket arra kötelezi,…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar krízise miatt bedőlni látszik a ruhaipar is
A 40 százalékos élelmiszer-infláció és a rezsidémon elégeti az emberek…
Tovább olvasom >Folytatja magyarországi terjeszkedését a Hervis
Bár a hazai kiskereskedelmet mélyen érintették a Covid-19 járvány gazdasági…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >