A Heineken felvásárolta a Beavertown angol kézműves sörgyártót
A Heineken teljes tulajdonába került a Beavertown kézműves sörgyártó vállalat. A holland sörfőzde, amely az Amstel és a Birra Moretti tulajdonosa, 2018-ban 40 millió fontért 49%-os részesedést vásárolt a Beavertownban. A lépés óta a Heineken segített finanszírozni a vállalatot, hogy segítsen az eladások megugrásának, mielőtt a növekedést a Covid-19 világjárvány befolyásolta volna. A Heineken nyilvánosságra hozta, hogy most megvásárolta a vállalat fennmaradó részvényeit, amelyet Logan Plant, a Led Zeppelin frontemberének, Robert Plantnek a fia alapított.
Ennek eredményeképpen Plant lemond a vezérigazgatói tisztségről, és új tanácsadói szerepet vállal az üzlet részeként, amely egy meg nem nevezett összegért jött létre. Jochen Van Esch a Beavertown új ügyvezető igazgatójaként veszi át a vállalat irányítását.
„A Heineken UK-vel olyan partnerünk van, aki támogatást, tanácsot és befektetést nyújt, és teret ad nekünk a virágzáshoz” – mondta Plant. „Nélkülük lehetetlen lett volna az álmom, hogy egy világhírű sörfőzde legyek, amely egy évtizeddel ezelőtt azzal a rizses serpenyővel kezdődött.”
A Heineken szerint az új struktúra lehetővé teszi a vállalat „jelentős növekedését”, és további 50 munkahely létrehozásához vezethet.
Boudewijn Haarsma, a Heineken UK ügyvezető igazgatója hozzátette: „Ez egy rendkívül pozitív lépés, és egy olyan partnerségre épül, amelynek köszönhetően a Beavertown tovább fog terjeszkedni és virágozni, miközben továbbra is elkötelezett marad a független kreativitása mellett. A Heineken teljes mértékben támogatni fogja a Beavertown márkapozícióját, utánozhatatlan kreativitását és hatalmas növekedési potenciálját, és mindezt úgy fogja tenni, hogy megőrizze a sörhöz való egyedi hozzáállását”.”
Kapcsolódó cikkeink
Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >